שנה אזרחית בסטייל אופטימי



אחרי כל מה שעברנו, הגיע הזמן לצבוע את השנה שבפתח באספקיזם - ולהתאפר בצבע ורוד. ירין שחף מסביר איך לעשות את זה נכון, מבלי להראות 'מתקתקה' מידי?

איפור ירין שחף צילום יחצ

שנת 2020 הייתה שנה מטלטלת עבור האנושות כולה. אבל העולם כבר מתחיל להתחסן, ואפשר להחזיר את הצבע לפנים. אין כמו הגוון הוורוד לשדר אופטימיות. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: " זהו לוק חדש, שעיצבתי  עבור חברת האיפור  im_fashionmakeup  לסמל של עתיד ורוד יותר. אני לא חושב שזהו מראה ״לביש״ כזה שנשים יאמצו אותו כמראה שלם. מנגד, התפקיד שלנו כמאפרים הוא גם להוות השראה לצבעים מסוימים או סגנונות. הצבע  הוורוד רך ענוג ורומנטי, מנגד, קל מאוד לאבד את זה, ולהיחשב לאחת שמסרבת להתבגר, או אוהדת שרופה של ברבי.  כשמתאפרים בוורוד, חייבים במשנה זהירות, בכדי לא ליפול למלכודת הסכרינית המתקתקה, וכדי שאף אחד לא יוריד לך את הוורוד מהעיניים, קבלי טיפים איך לעשות את זה נכון:

שלוש ארבע לעבודה:

כדי להימנע ממהומה אופנתית, יש לבחור בגוונים קונטרסטיים. אין לאפר את העיניים והשפתיים באותו גוון ורוד.

אם את סובלת מהצטברות של צללית בקפל העפעף, כנראה שהעור שלך נוטה לשמנוניות. התחילי בהנחת קונסילר כבסיס על כל שטח העפעף, ורפרפי מעל מעט פודרה מעל. הפודרה תספח את השמנוניות, והצללית שתניחי אחר כך תתקבע, ותשרוד שעות ארוכות.

כדי להימנע מלוק מוגזם ועודף 'מתיקות' - אפרי את הלחיים בגוונים של כתום חלודה.

לא משנה אילו מרקמים את מעדיפה: גימור מאט, מטאלי או נוצץ - המטרה היא להדגיש את העיניים בצבע הכי אופטימי שיש. נסי לוקים שונים, עד שמצאי את הטקסטורה הנכונה עבורך.

רוצה ליצור מראה עיניים פקוחות ומצועפות? הברישי את הריסים בטלק ורק אחר כך מרחי מסקרה.

צלליות בגווני פנינה יכולות לשמש לא רק לתוספת הארה בזויות העיניים הפנימיות או מתחת לעצם הגבה – אלא גם כשימר זוהר.

לשפתיים, השתמשי בגווך בהיר של ורוד אולטרה. כדי ליצור מראה שפתיים מודגש ומשורטט – העבירי קו דק סביב השפתיים בעיפרון בצבע גוף, ורק אחר כך משחי את השפתון. העיפרון שומר על מסגרת השפתיים ומונע מהשפתון לזלוג.

 צילום מריה סלוביוב איפור ירין שחף

 

צילום: מריה סלוביוב

מוצרי איפור: im_fashionmakeup

סטיילינג ושיער: אלון ניקסון

עיצוב גרפי: לירי שחף

דוגמנית: מישל איידן

איפור: ירין שחף

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה