פורים: בלי הוצאות על תחפושות



ירין שחף, מסביר איך לסגור את הפינה עם איפור בלבד
תחפושות קנויות למבוגרים עלולות להסתכם במאות שקלים. מה גם שמקוריות הן לא. תוסיפו לכך שהסיכוי שתמששו בהן בשנה הבאה הוא לא מאוד גדול.

אם בא  לכם לסגור את הפינה עם קצת איפור ואפילו ללבוש את מה שבא לכם,  ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי,עם ההסברים:

 נערת פופקורן צילום יחצ

צבעי פנים

 למעשה, אלה צבעי מים המיועדים לציורי גוף,  אך הם כלי נפלא לאיפור פורימי. בעזרתם ניתן בקלות וביעילות ליצור ציורי פנים ססגונייםולצבוע שטחים גדולים. היתרון הבולט של צבעי המים הוא השימוש  קל ונוח בעזרת מכחולים. מערבבים אותם בדומה לצבעי מים המיועדים לציור מסורתי ומגיעים לקשת אינסופית של גוונים.

 

 תנו לאיפור לזרוח: פלטת צבעי נאון שכדאי להכיר

איפור ססגוני בגוונים זרחניים על רקע מנורת אולטרה סגול יכול להפוך כל מסיבה סטנדרטית לזירת סוערת של ממש. מדובר בצבעי גוף בגווני ניאון שזורחים בחושך. השימוש בהם נעשה בעזרת מכחולים ומעט מים לדילול. בעזרתם ניתן לצייר באופן חופשי, ממש כמו ציור על בד קנבס. אם כישרון אומנותי הוא מכם והלאה, תמיד ניתן להיעזר בשבלונות שמכינים מראש - בעזרת נייר מדבקה. אגב, ניתן  גם לקנות  בחנויות יצירה  - שבלונות מוכנות במגוון צורות. אחרי שמחליטים על האיור, מצמידים  את השבלונה לעור ומטפיחים את האיפור בעזרת ספוגית קטנה או מכחול עבה. כל שנותר הוא להמתין לרגע השיא של הערב, ואז לכבות את התאורה הרגילה, ובמקומה להדליק מנורת האולטרה סגול. התוצאה: הצגה!

 ספרנית איפור ירין שחף צילום בן לאון

אבני חן צמודות ומנצנצות

אבני חן דמויי קריסטל או זרקונים זעירים מפלסטיק, מגיעים במגוון עצום של צורות צבעים וגדלים. ניתן להשיג  אותם בחנויות  לחומרי יצירה וכמובן בחנויות המציעות איפור מקצועי. בעזרתם ניתן לשדרג מראה איפור אופנתי למראה פורימי צבעוני ומרהיב במיוחד. האבנים נדבקות בקלות לעור בעזרת דבק גוף.

 

שדרוג  הקעקוע

אבקות מנצנצות בשלל צבעים יכולות להפוך כל קעקוע שגרתי למנצנץ במיוחד. מדביקים אותן באמצעות דבק גוף, על או לצידי הקעקוע. כמו כן, פיזור אקראי וקליל של אבקה מנצנצת על הבגדים או על הגוף, מעניק אפקט חגיגי ופורימי במיוחד.

 גל זוהר איפםור אנה בלנקין לירין שחף צילום ליאור טנדלר

הסרת  האיפור

איפור פורימי מכיל לרוב יותר שכבות מאשר האיפור היומיומי, ולכן קשה יותר להסיר אותו מבלי לפגוע בעור ולגרום לאדמומיות ורגישות, בעיקר אצל בעלי עור רגיש ואצל ילדים. בתום מסיבת פורים חובה להסיר האיפור באופן יסודי, ואין ללכת לישון עם שאריות איפור. יש להשתמש במגבונים להסרת איפור כדי להוריד את שכבת האיפור הראשונה. לאחר מכן להשתמש בנוזל להסרת איפור ולשטוף את הפנים עם מים פושרים. לסיום כדאי למרוח קרם לחות תחליב פנים עשיר בעלי מרכיבים מלחחים ומזינים.

 

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה