מהו הליך להרמת שפה עליונה בניתוח ?



זהו הליך כירורגי קבוע המאפשר לשפתיים להראות צעירות ומלאות. ההליך קצר ומבוצע בהרדמה מקומית.

מרפאת מוסקונה אשדוד

מבחינה טכנית, הרמת שפה מחייבת הסרה של עור מתחת לאף. הצלקת מוסתרת ממש מתחת לאף, בקו מתפתל. אזור העור אותו מסירים מסומן במדויק בקמט שבו האף פוגש את השפה העליונה. לאחר הסרת העור מבוצעת סגירה עדינה בשכבות מרובות בכדי להבטיח ריפוי מקסימלי.

למי מתאים הניתוח?

מועמדים טובים לניתוח הם אלו עם מרחק גדול בין האף לקצה התחתון של שפה העליונה או אלה שבהם השפה העליונה מתקפלת פנימה.

ההליך נפוץ בקרב צעירים שאינם מצליחים לקבל תוצאה טובה באמצעות הזרקת חומרי מילוי לשפתיים.

אצל מבוגרות יותר הרמת שפה עליונה נפוצה יותר מיועדת בדרך כלל לאלו המתוסכלים מהתארכות של השפה העליונה.

ככל שאנו מתבגרים, המרחק בין בסיס האף לשפה העליונה גדל. בנוסף, השפה העליונה מתקפלת פנימה. כיום ישנן שיטות מתקדמות ויעילות לא פחות, לעיצוב שפתיים ללא ניתוח   

 

איך נראית התאוששות?

לאחר הליך זה אין כאבים או תחבושות. יש רק למרוח משחה אנטיביוטית על קו החתך מספר פעמים ביום ולהימנע מחשיפה לשמש. את התפרים מסירים לאחר כ- 7 ימים.הליך החלמה קצר, מלווה במעט נפיחות ולעיתים רחוקות בסימנים כחולים.
לאחר מספר חודשים ניתן לשקול מילוי של השפה על ידי חומצה האילורונית.

 

שפתיים אידאליות

למי שסובלת ממרחק רב בין השפה לאף מומלץ לשלב ניתוח הרמת השפה עם עיבוי שפתיים בשיטת חומצה האילורונית .

להלן שבעת האלמנטים שאנו בוחנים בכדי ליצור שפתיים מושלמות, מלאות ונחשקות:

  1. זוויות הפה– עם השנים נוטות זוויות הפה לצנוח כלפי מטה, ומשדרות עצבות, פסימיות ועייפות. בעזרת הזרקה מדויקת לזווית הפה ניתן לשנות את הכיוון כלפי מעלה, ובכך לשנות את המראה לכזה המשרד אופטימיות ושמחת חיים. בנוסף, הזרקה בזווית הפה יכולה להקטין את הקמטים הנזולאביים (בצידי האף), קמטי צידי הפה, וגם את קמטי המריונטות, המוכרים גם כ”קמטי אכזבה” (מציידי הפה מטה).

על מנת לקבל תוצאה אופטימלית, אנו משלבים בטיפול מילוי השפתיים גם טכניקה מיוחדת של הזרקת בוטוקס להרמת זווית הפה. במקרים קשים יותר ניתן לבצע מתיחת פנים.

  1. גבול השפתיים: בכדי לייצר שפתיים משורטטות, יש להדגיש את גבול השפה העליונה הנקרא Vermilion border עם חומרי מילוי, בכדי להעניק מראה צעיר ומושך יותר. בנוסף, גבול שפתיים משורטט יותר מונע מהשפתון לברוח מהשפתיים לעור.

 

  1. קשת קופידון– מדובר בקימור באמצע השפה העליונה, שנקרא כך בשל צורתו הדומה לקשת קופידון, נשק מועדף בשל האמונה שגברים לא יכולים להתנגד לקשת שפתייה של אישה. עד היום נשים משתמשות בליפ- ליינר, מבריק או שפתון להדגשת קשת הקופידון שלהן. הקימור המתמשך עד לכיוון האף יכול להיות מוגדר ומודגש ע”י הזרקת חומצה היאלרונית לתוכו.

 

  1. פילטרום - בלט עור המחבר בין השפה העליונה לבסיס האף. טיפול עמודות philtrul מהווה חלק אינטגרלי של התחדשות השפה. אצל בחורות צעירות נהוגה הזרקה משולשת ומילוי קטן בבסיס ה- philtrum . אצל מבוגרות יותר יש צורך בהזרקה לכל אורך העמודות בשל הקמטים והצניחה בעור.

 

  1. מרקם חלק של השפתיים- המילוי מיועד להחליק קמטוטים קטנים ולא רצויים בשפתיים. הזרקת חומצה היאלרונית היא בחירה מצוינת כדי לשפר את הגודל והצורה של השפתיים למראה חלק, טבעי וצעיר.

 

  1. צניחת שפה– עם השנים השפה התחתונה צונחת, ולכן צריך לעבות אותה על מנת להשאירה בשרנית ומלאה, בדומה להגדלת שדיים לאחר נפילת חזה.

 

  1. שפתיים סימטריות ובשרניות- לפי ה- Golden Ratio, ליצירת מראה טבעי יש לשמור על יחס בין השפתיים של 1 ס”מ לשפה העליונה ו-1.6 לשפה התחתונה.

 לפרטים נוספים לחצו כאן 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה