טיפים ועצות לטיפוח עור הפנים בימים קרים



באדיבות ננסי ירחי מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו קוסמטיקה וישי.

המחשה: shutterstock

מרכיבי הלחות האלה יכולים להיות הפתרון עבור עור פנים בריא ומלא לחות, בעונה זו של החורף. אנו בוחנים את המוצרים הטובים ביותר לטיפוח עור יבש, כולל סימפטומים של מראה עמום, עור קשקשי, ועור אשר מרגיש מתוח מידי.

 

לחות העור שלנו מתוחזקת על ידי חלב – שומן עורי שתפקידו לשמן את העור והשיער, לקטול חיידקים ולמנוע ממזיקים סביבתיים לחדור אל תוך העור. טמפרטורת החלב זהה לטמפרטורת הגוף, ובכל פעם שזו עולה החלב נמס ונשטף מהעור, מה שגורם לעור יבש, סדוק, חדיר למזיקים, רגיש ולעתים מגרד.

 

חוסר לחות גורם לעור להרגיש קשקשי וגס למגע, ובנוסף, לעור פנים שנראה עייף או עמום. גורמים שונים ומגוונים יכולים להשפיע על לחות העור, החל מהגיל וכלה בנזקים הנגרמים מהסביבה ומקרינת UV, לכן חיוני להקפיד ולוודא שרמת הלחות של העור תקינה ומספקת ללא קשר לרקע שלך או לסוג העור.

מקרים רבים של יובש יתר בעור נגרמים מסיבה סביבתית או גורמים באורח החיים. סיבות נוספות להיווצרות עור יבש כגון: מזג אוויר, שחייה קבועה מייבשת את העור, במיוחד בבריכות עם כלור. סבוני ונוזלי רחצה ומצבי עור שונים וחשיפה לשמש המייבשת את העור וקרניה חודרים מתחת לשכבת העור החיצונית ומחלחלים הישר לתוך העור. הנזק החמור ביותר לעור שלנו למעשה מתרחש מתחת לשכבה החיצונית של העור, נזק שמוביל לקמטים עמוקים ולעור רפוי.

 

טיפים  לעור בריא ומלא לחות עבור העור שלנו: קצרו את זמן המקלחת לזמן של, 5-10 דקות, השתמשו בסבון וחומרי רחצה עשירים בלחות , ייבשו את העור עם מגבת רכה בעדינות, השתמשו בקרם לחות מיד לאחר המקלחת כדי לשמור על לחות העור וכאמור שתו הרבה הרבה מים.

 

מהם המרכיבים הטובים ביותר לעור יבש?

אז, מה הוא קרם הלחות הטוב ביותר לעור יבש? כאשר את מחפשת מוצרים להגברת הלחות בעור, מומלץ לבחור במרכיבים המסייעים למקסם את היכולות הטבעיות של העור לשמור על הלחות ולאגור אותה, כגון חומצה היאלורונית. המולקולה היעילה להדהים הזו, שהינו מרכיב מועדף בטיפוח העור, מתגאה בתכונות היגרוסקופיות מרשימות, המאפשרות לחומצה ההיאלורונית לספוח את מולקולות המים מהסביבה הקרובה ולהחזיק בהן. הסטטיסטיקה מרשימה: חומצה היאלורונית יכולה לספוג מים עד פי 1,000 ממשקלה – עובדה המסבירה את המוניטין שלה כאחד מהמרכיבים מחדירי הלחות המועדפים ביותר במוצרים לטיפוח העור.

 

אז מהי שגרת טיפוח העור הטובה ביותר לעור יבש?

עור יבש צריך להימנע ממוצרי ניקוי המבוססים על ג'ל אשר מכילים אסטרינג'נטים כגון: הממליסwitch hazel  וחומצות פירות, מאחר שהם עלולים לייבש את העור עוד יותר.

התחילי את שגרת הטיפוח היומית שלך עם מים מיסלריים עדינים כדי להסיר את הסבום המיוצר במהלך הלילה, ונקי את העור ביסודיות עם חלב פנים מלחח.

הכנת העור עם בוסטר לחות, כגון מינרל 89 של וישי, מסייעת לנעול את הלחות בתוך העור. המשיכי עם קרם יום המועשר במים הטרמליים המינרליים של וישי על מנת לסייע לחזק את העור המיובש. אם את מסתובבת בחוץ, או יושבת ליד השולחן במשרד, מיסט לחות הוא נפלא כדי לשפר את רמת הלחות של העור לאורך כל היום.

 

יעילות החומצה היאלורונית + מים מינרליים

כחלק מהפורמולה המלחחת באינטנסיביות של Minéral 89, חומצה היאלורונית פועלת לצד המים המינרליים המפורסמים של וישי על מנת למקסם את החזקת המים בעור ולחזק את העור. בעוד חומצה היאלורונית מסייעת למנוע אובדן מים טרנס-אפידרמלי, המים המינרליים של וישי, העשירים ב-15 המינרלים החשובים הם חיוניים לבריאותו המתמשכת של העור. הקוקטייל המושלם לעור מלוחח, רענן ומחוזק, יום אחרי יום!

ללא כל קשר לגיל שלך או לסוג העור שלך, Minéral 89 {מינרל 89} של וישי הוא תוספת נפלאה לשגרת טיפוח העור היומיומית שלך. כאן תוכלי לקרוא מדוע כדאי לך לפנות מקום בחדר האמבטיה שלך לסקין בוסטר הראשון של וישי אשר מחדיר לחות אינטנסיבית לעור הפנים.

 

מהו Minéral 89?

המינון היומיומי של רעננות לעורך, Minéral 89 הוא הסקין בוסטר הראשון אשר פותח ע"י המעבדות של וישי. Minéral 89, המיועד לתת לעור מינון נוסף של לחות שכה נחוצה כקו הגנה ראשון מפני נזקים חיצוניים, עשיר במרכיבי לחות הכוללים גליצרין, חומצה היאלורונית, והמים העשירים במינרלים מוישי, על מנת לחזק, לחדש ולהגן על העור על בסיס יומיומי. המרקם קל-המשקל והרענן שלו, והיכולת רבת העוצמה שלו להחדיר לחות, הופכים את Minéral 89 לקרם לחות אידיאלי לעור – ולא משנה מהו גילך. מחקר קליני שנערך על 52 נשים בנות 26 עד 62 מצא כי 85% ציינו שהעור שלהן מלוחח יותר מיד לאחר השימוש, בעוד 79% דיווחו על עור מלא יותר, שמרגיש רענן יותר[1].

 

תוצאות מוכחות מדעית

מעל שנה של ניסויים קליניים הובילו בסופו של דבר את המדענים של וישי לגלות את המרקם המושלם – ג'ל רענן, קל-משקל אשר נספג מיידית בעור. כל זה עם רשימה קצרה להדהים של מרכיבים, עבור מוצר עם סבילות גבוהה, יעיל ביותר, מותאם לעור רגיש. השילוב הייחודי של מרכיבים מלחחים אינטנסיביים ב-Minéral 89 הופך אותו למוצר מושלם לשימוש יומיומי, אשר מבטיח שהעור שלך נשאר מלא לחות כאשר הוא מתמודד עם גורמים תוקפניים יומיומיים (נזקים מקרינת UV, זיהום אוויר, עייפות).

 

נוסף על היותו מוצר אשר משלים את שגרת טיפוח העור הנוכחית שלך, Minéral 89 הוא פתרון נפלא אם את מעוניינת להעניק לעורך הגנה נוספת כאשר הטמפרטורות מתחילות לעלות. מרחי אותו מתחת לקרם ההגנה הרגיל שלך כדי למנוע את אותה תחושה של עור סדוק, צמא ללחות כאשר מתחיל להתחמם בחוץ, או מרחי אותו מתחת לקרם יום עשיר יותר על מנת להגן על העור מפני הקור בחורף.  

 

  • מינרל 89- פורמולה ללא פראבן, ללא סיליקון, ללא חומרי צבע, ללא אלכוהול**. נטול בושם ומתאים טיפה אחרי טיפה, יום אחר יום, מנת החיזוק היומית לעור

 

[1]  מחקר קליני שנערך על 52 נשים סיניות בנות 26-62, כולן בעלות עור רגיש


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה