חולמות על שפתיים מושלמות? 7 אלמנטים ליצירת שפתיים מלאות ויפות



בעידן של היום הגדלה או עיבוי של השפתיים נחשבת לאחת מהפעולות הנפוצות והפופולאריות ביותר בתחום הרפואה האסתטית. שפתיים יפות הן סימן היכר ליופי, נעורים, חושניות וסקסיות. במרפאות מוסקונה קיימים שבעת האלמנטים שבהם הם בוחנים בכדי ליצור שפתיים מושלמות מלאות ונחשקות

נשים בכל גיל מעוניינת בשפתיים מושלמות, שפתיים כמו של כוכבות הוליווד כדוגמת גסיקה בייל, אנג'לינה ג'ולי, מוניקה בלוצ'י טיילור סוופיט ועוד. להבדיל משאר ההזרקות בפנים המיועדות לטפל בבעיות קמטים או צניחת העור הנובעות מהזדקנות ומטרתן להישאר צעירה ולהעניק מראה טבעי המתאים לגיל המטופלת.

nostalgia

עיבוי שפתיים מיועד להעניק מראה חושני וסקסי ע"י יצירת שפתיים מלאות ובשרניות. בשנים האחרונות מספר חברות מובילות הבינו את הצורך בחומר מיוחד וייעודי לשפתיים עם מרקם מיוחד וצמיגות שונה ממילוי הקמטים והבולט בניהם הוא סטילאג  ליפס המתאפיין באלסטיות גבוהה המאפשרת קבלת תוצאות טבעיות הנשמרות לזמן ממושך (תלוי באחוז הספיגה ובמימיקה של המטופלת).

במרפאות מוסקונה שמים דגש רב על יצירת שפתיים מושלמות ולכן מתאימים לכל אחת את המוצר האידאלי בשביליה על מנת ליצור שפתיים מושלמות, שפתיים דקות וארוכות מצריכות טיפול שונה משפתיים עגולות כמו כן יש להתאים את החומר לתיאום ציפיות הלקוחות, ישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עבות ומודגשות המצריך חומצה היאלרונית סמיכה יותר וישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עדינות יותר ולשמור על מראה עדין יותר ולהם נתאים חומר בעל סמיכות עדינה יותר.

לשפתיים יש חשיבות גבוהה בפנים הנשיות לכן  בבואנו ליצור את השפתיים המושלמות יש להתייחס למבנה האנטומי של השפתיים המורכב מספר אלמנטים חשובים.

 nostalgia

אלו הן שבעת האלמנטים שאנו בוחנים בכדי ליצור שפתיים מושלמות מלאות ונחשקות:

 מרפאת מוסקונה אשדוד

רוצות לדעת עוד? אתן מוזמנות לפנות למרפאות מוסקונה:

השאירו פרטים ונחזור אליכם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה