הברירה הטבעית



ירין שחף, מקבל את פני האביב עם גוונים רכים של קורל לצד גווני ניוד טבעיים - המעניקים מראה נקי בריא ולא מתאמץ

למרות שפה ושם הגשם  עוד מטפטף, לא באמת חשבתם לקבל את פני העונה הכי שווה בשנה בלי להתכונן. עד שהאביב יוכיח לנו רשמית שהוא פה, קבלו את מראה האביב של ירין שחף,  טרנדולוג (יוצר טרנדים) ומנהל בית ספר למקצועות היופי. שחף: "צבעי העונה יהיו גוונים של קורל (שילוב של ורוד וכתום) לצד גווני "ניוד" – גווניים טבעיים בצבע העור.

צילום מיכה קיזנר

מראות האיפור לעונת האביב מציגים קוד נשי, המדלג בין עוצמה לרגישות. ירין שחף: "הגוונים יוצרים תחושת אור המוקרן מהמאופרת החוצה. החורף הקודר מתפוגג, שעות היום מתארכות והאביב הבהיר כבר כאן."

צבעי החורף הקודרים והחיוורים משנים את פניהם לטובת גוונים בהירים של פריחה ושל  התעוררות הטבע אחרי העונה הקרה.

לדברי שחף: "בניגוד לחורף, המראה באביב הופך למרוכך ונקי. המרקם קליל, לא כבד, מחמיא ונוח. העיניים מודגשות בגווני פסטל רכים. הצלליות חוצות את גבולות העפעף, נמשכות לכיוון הרכות ואילו השפתיים נמשחות בגוון טבעי במרקם סאטן.

 

שלבי האיפור :

  1. לפני שניגשים למלאכת האיפור, מדגיש שחף, מומלץ להניח פריימר על עור הפנים, ורק לאחריו להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק המכיל מסנן קרינה. הפריימר יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.
  2. את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.
  3. השתמשו בצלליות פסטל עמידות בעלות מרקם קטיפתי וגימור סאטן. צלליות הפסטל מכילות פיגמנט יציב. כלומר, הגוון לא נוטה להיטמע בעור ונראה בדיוק כמו על הפלטה.
  4. מדגישים את קו הריסים בעיפרון שחור קלאסי. מושחים את הריסים במסקרה שחורה מלכדת. מניחים סומק לצדי הלחיים. הצללית משמשת גם לסומק.
  5. מושחים שפתון בגוון קורל סאטן ליצירת מראה הרמוני.

 

לחנות האיפור:   https://store.yarin-shahaf.co.il/

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה