איך יראה האיפור שלך ביום שאחרי הקורונה?



בלי טסטרים בעמדות השיווק וללא דיילות מכירה. מוצרי איפור סגורים הרמטית מבלי אפשרות להציץ ולבחון את הצבע. ערכות איפור חד פעמי וקטלוג ליפסטיקים עשוי פלסטיק. ירין שחף - מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות - על החידושים ביום שאחרי המגפה.

תעשיית הביוטי מתווה יציאה לשגרה, אך היא תראה אחרת. הפריווילגיה שהייתה לנו עד כה: לנסות, לפתוח ולמשש  מוצרים- תעלם סופית. אבל, כשהתותחים רועמים, המוזות לא שותקות ירין שחף, עומד בראש צוות create2morrow, חברת תחזיות הטרנדים מסביר: "אנחנו נכנסים לעידן של קמעונאות חדשה. המשבר המתגלגל משנה את חוקי המשחק. הדרך בה הלקוחות ירכשו מוצרי איפור תשתנה, ולקראת החזרה לשגרה צפויים לא  מעט חידושים".

 איפור ירין שחף צילום הילה אלקיים

לא לטסטרים כן למוצרי דמה לתצוגה

אין חברת איפור בעולם, שלא מתהדרת במתקן תצוגה מפואר, בו היא מציגה טסטרים של מגוון מוצריה. אלא, שהטסטרים הניצבים על דוכנים היוו מאז ומתמיד מדגרת חיידקים ומצע פורה למחולות מדבקות. מוצרים כמו עפרונות או מסקרה, שנוסו מעין לעין - העבירו דלקות עיניים. אצבעות שנדחפו למארזי צלליות זוהמו, וליפסטיקים שהחליפו שפתיים מלקוחה ללקוחה גרמו להרפס. לא עוד. עכשיו זה כבר עניין של חיים ומוות. הטסטרים כולם ייעלמו.

בימים אלה, חברות האיפור שוקדות על מוצרי-דמה עשויים פלסטיק, אשר מחכים את המוצר עם הגוון האמיתי. העולם אומנם נפתח לקנייה מקוונת, אך מי שתבקש לקנות פיזית תמצא שלל דוגמאות דמה - בדיוק כמו קטלוג הציפורניים מפלסטיק.

 

 

 

לא לספוגיות לשימוש חוזר – כן לספוגיות חד פעמיות

ספוגיות למריחת מייק אפ, כרית מפדרת (פאף), פדים שניתן לשטוף ולהחזיר לשימוש חוזר - ייעלמו. מוצרים אלה אוגרי חיידקים, וגם אחרי שנשטפו, עדיין נשארו במצב לח, שכידוע אהוב מאוד על פטריות. חיידקים הם הדבר האחרון שנרצה להתקרב אליו. היכנו למארזים חד פעמיים.

 
לא למוצרים 'פתוחים' - כן לאריזות הרמטיות

קרמים, צנצנות מייק אפ, שפתונים או כל מוצר אחר, שעד אתה היה ניתן לפתוח,  להציץ בו ובכך ולהביאו למגע עם חמצן – כולם ירדו מהמדפים. האריזות ההרמטיות יאמצו סגנון קנייה חדש. בקרוב, זהירות: פתחת – שילמת !

 איפור ירין שחף צילום יעל בא כהן

מברשות לא למעבירים אל בנות משפחה ומחטאים באלכוהול לפני כל שימוש

ספריי אלכוהולי ישמש מוצר חובה במגירת האיפור שלך. בדיוק כמו האלכו-ג'ל לידיים, כך יש לחטא את המברשות בעזרת ספרי אלכוהולי. גם עזרים כמו פינצטות או מעגלי ריסים - יש לחטא. בהמשך למגמה הסטרילית הזו, מוצרים אלה ימכרו בשקיות סגורות.

 

אפקט הקורונה – סיכום ביניים

השבתת הפעילות האנושית של דיילות תוביל לאבטלה נוספת של בנות הארבעים פלוס, מנגד נקבל 'ביוטי' פחות מזוהם, יותר סטרילי ומעורר תקווה. המערכת הכלכלית של יצרני האיפור שתקום לאחר המשבר תתחשב יותר בסביבה: שימוש במוצרים אורגנים ואריזות חד פעמיות מתקלות. אממה... שאת כל החידושים האחרונים נרגיש בכיס.

אלה שמחפשים את הלוגיקה מאחורי כל תופעה מודים, שמצד אחד חסכנו כסף בחודשים האחרונים - בלי הוצאות על יופי, אך מצד שני, עכשיו המחירים יעלו בעשרות אחוזים. אז אם כבר עמוק בשיט, בואו נסתכל על הצד החיובי: הרבה יותר בריא, הגייני  ומהיר ( אפשר לדלג על איפור השפתיים) כי החיים הם מוש כשחובשים מסיכה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה