אחרי החגים: עוברים לאיפור דיאט



הארוחות הדשנות של החגים נותנים אותותיהם על הפנים - שהתעגלו והתרחבו. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות עם כמה טריקים באיפור לחיטוב הפנים.

מברשות האיפור מסוגלות בעדינות, לטפל במקרים בעייתיים ולבצע את מה שמכנים בשפה המקצועית "איפור מתקן". הרעיון של איפור תיקוני הוא שימוש חכם במשחקי צבע: הצבע כהה מקטין, מקרב ומשקיע , בעוד שצבע בהיר מגדיל ומרחיק.

 איפור ירין שחף צילום מריה סלוביוב

אף

להצרת אף רחב: נעזרים במייק אפ כהה יחסית לזה שמשתמשים בו לפנים. מצלילים בעזרת תיחום האף משני צידי גשר האף כלפי חוץ, ונטשטש עד למיזוגו עם העור – בכך נקבל מראה אף ארוך. במידה ורוצים לקצר את האורך, נוסיף הצללה גם בקצה האף מה שיגרום לקיצור. אם רוצים להבליט את האף שלנו, נאיר את גשר האף לאורכו.

לתיקון אף צר: נעזרים במייק אפ בהיר יותר מזה שמשתמשים בו לפנים, ואילו על הלחיים מניחים סומק מאוד בהיר.

 

עיניים

עיניים קרובות: לתיקון עיניים קרובות מבהירים את זווית העין הפנימית (הקרובה לאף) בצללית בגוון בהיר כמו לבן פנינה או לילך.

עיניים רחוקות: לתיקון עיניים רחוקות מכהים את זווית העין הפנימית (הקרובה לאף) באמצעות עפרון שחור או צללית כהה

עיניים שקועות: עיניים שקועות מוגדרות בעצם גבה גבוהה שגורמת למראה שקוע של גלגל העין. כדי להבליט את העין, מבהירים את העפעף עם צללית בהירה, ומכהים את עצם הגבה, וזאת על מנת ליצור לה מראה שקוע. את זווית עצם הגבה תוחמים בגוון בהיר כדי ליצור מעין סגרת לעין. שימי לב, במקרה של עיניים שקועות יש להימנע מהנחת אייליינר שיבליט שקעים.

עיניים בולטות: מכהים את העפעף בגוון כהה, ומושחים פס עבה של אייליינר בצמוד לריסים, כדי ליצור מראה שקוע יותר לעין ופחות בולט.

איפור ירין שחף צילום מריה סלוביוב

 עיניים גדולות מידיי: כדי ליצור אשליה של עיניים קטנות יותר, תוחמים את קו הריסים בעזרת עיפרון כהה.

עיניים קטנות: כדי להגדיל את העיניים, תוחמים את קו הריסים עם אייליינר לבן או עיפרון לבן. על העפעפיים מניחים צלליות בהירות בלבד.

 

הצרת פנים עגולים או רחבים

יש לאפר את שקע הלחי עם סומק כהה מאמצע האוזן לחצי הלחי. אם מבנה פנייך רזה  או שאת בעלת לחיים שקועות, יש להאיר את הלחיים צמוד יותר לכיוון האף, ובכך נוצרת אשליה של מבנה פנים גדול יותר.

 

לסיום:

לאחר שמסיימים לפסל את האפקטים, זהו הזמן להפוך את המראה לזוהר באמצעות השימר. השימר הינו מוצר הארה, מבריק במרקם של אבקה או נוזל, ומומלץ בהחלט ליצירת מראה הדור ומוקפד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה