Wakee: למה מגיע לנו כל הטוב הזה?



זוכרים את המשחק "סנייק" שהיינו משחקים בתור ילדים במכשירי הנוקיה? זוכרים את ההתרגשות, הציפייה וההתלהבות כאשר הנחש התארך כל פעם שהוא אכל ולא נפסלנו? "סנייק" זו בעצם האפליקציה הראשונה שיצאה לאוויר העולם אי שם בשנת 1997. מאז שוק האפליקציות רווי ועמוס שקיים קושי גדול למצוא מחט בערימה של שחת.

קרדיט: https://wakee.com/

איך אפשר לדעת איזו אפליקציה טובה ושימושית? מהם הקריטריונים הקובעים את טיב האפליקציה? וממה הכי כדאי להימנע באפליקציות? כל אלו שאלות שעולות בקרב המון משתמשים ולא  בכדי. כמו שכבר ציינו, שוק האפליקציות מוצף ויש המון אפליקציות שנחשבות לזבל וספאם. 

לאחרונה, נתקלנו באפליקציה פשוט גאונית! מסוג האפליקציות שאתם תאמרו לעצמכם "איך לא חשבו על זה קודם?". אפליקציה מלאה בצבע, סטייל, קלה ונוחה במיוחד לשימוש. תזכרו אצל מי קראתם לראשונה על Wakee כי אתם תשמעו על האפליקציה הזו עוד הרבה.

ניתן לדעת שאפליקציה טובה ושימושית רק אחרי שהורדתם אותה והתנסתם בה. בנוסף, יש המון חוות דעת של משתמשים אחרים שניתן לקרוא וההמלצה הכי טובה שתוכלו לקבל היא מפה לאוזן (ככה אנחנו שמענו על Wakee  לראשונה). הדבר היחידי שחשוב לנו להזהיר אתכם לפני השימוש ב-Wakee זה העובדה שהיא ממכרת בטירוף וברגע שתתחילו לא תעזבו אותה. 

כמה פעמים קרה לכם שרציתם לקבל שירות מסוים אבל לא קבעתם מספיק זמן מראש? או שאולי התפנתה לכם שעה בלו"ז ורציתם למלא את ה"חלון" שנוצר? מקרים אלו מתרחשים המון ולכן נוצרה אפליקציה ייחודית שעונה על צורך ממשי שקיים אצל כל אחד ואחת מאיתנו.  

מדובר בפלטפורמה הראשונה והיחידה מסוגה שדרכה תוכלו לבקש ולקבל הזדמנויות מיידיות לפי בקשתכם. בפעם הראשונה שנתקלנו במושג הזדמנויות מיידיות זה נשמע לנו מפוצץ, מרשים ומבלבל אבל ככל שהתעמקנו באפליקציה הבנו שמדובר במושג פשוט, קליל וכל כך נחוץ. הזדמנויות מיידיות מתייחסות לכל השירותים בתחום הלייף סטייל (ולא רק) שאותם תרצו לקבל באופן מיידי. 

אם פרח מזכרונכם שהיום יש יום הולדת לבן/ בת זוג ותרצו להעניק לו/ לה מתנה מקורית מעכשיו לעכשיו או שאולי הגב נתפס במהלך הריצה והכאב לא נפסק? לפעמים מתחשק לעשות משהו בצורה ספונטנית, מעכשיו לעכשיו מבלי יותר מדי תכנונים, בפשטות ובקלות מרבית. המכנס לא נסגר, הקושי בסחיבת ההריון רק נמשך, השיער שמתעקש להישאר מבולגן, הציפורן שנשברה, החצקון שיצא בהפתעה, איפור טו- גו לבליינד דייט, ארגון יום כיף בצורה הכיפית והמשתלמת ביותר ועוד המון מקרים שקורים כל הזמן ובפועל אין להם מענה קונקרטי ומיידי.

מבחינתנו, Wakee מקבלת את התואר "האפליקציה הטובה ביותר לשנת 2020" מכיוון שהיא באמת עונה על צורך ממשי וקל להשתמש בה. חוויית המשתמש באפליקציית Wakee היא יותר ממעולה. האפליקציה נגישה ומאופיינת באייקונים רבים, הצבעים שבה נעימים לעין, כיתובים משעשעים, הסברים מלמדים והכי חשוב, השיטוט בה כיפי וממכר. תאמינו לנו, גם אם לא באמת תרצו, אתם תיכנסו לכל הקטגוריות ויהיה לכם קשה לעזוב את האפליקציה וזו ההוכחה שנעשתה בה עבודה טובה. 

אם אתם הורים במשרה מלאה, סטודנטים בתקופה עמוסה, עובדים שכירים, עובדים עצמאיים, תיכוניסטים בבגרויות או פנסיונרים שרוצים ליהנות- האפליקציה הזו בשבילכם. מה שכל כך יפה באפליקציה הזו, היא העובדה שיש בה מענה לכל שכבות האוכלוסייה, בכל המינים ובכל הגילאים. 

לסיום, יש הרגשה שבאפליקצית Wakee נעשתה חשיבה רבה וירידה לפרטים הכי קטנים בשביל להפוך את החוויה בה ליוצאת מן הכלל. אז נסיים עם הכותרות של הכתבה שמסכמת אותה בצורה הטובה ביותר- שתיכנסו לאפליקציית Wakee תחשבו לעצמכם "למה מגיע לנו כל הטוב הזה?". 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה