דרך ההתנהלות במסגרות חברתיות שונות משתנה מאחד לאחד. יש רבים שאצלם ההתנהלות בחברה, בעבודה ובמערכות יחסים אחרות זורמת וטבעית, ויש אחרים, המתקשים בקיום קשר באופן טבעי בגלל תכונותיהם ואישיותם ומסיבות אחרות.

Pixabay

יש כאלו אשר נקלעים למצבים המכבידים עליהם מהם אינם יכולים להשתחרר ולמצות את יכולותיהם. אנשים אלו התקועים במצבים שונים, ואחרים נוספים, יכולים להיעזר בקורס NLP המטפל בתחומים שונים הקשורים בהתנהגויות, מחשבות, צורות ושיטות דיבור וכדומה.

הקורס ומומחיו מעמידים לנגד עיניהם מטרה מרכזית אחת שהיא שיפור התקשורת האישית של האדם מול הסובבים אותו, ובעיקר מול אלו הקרובים אליו ומקיפים אותו במסגרות השונות. התלמיד לומד טכניקות המשפרות את ההרגלים ודפוסי ההתנהגות המפריעים לו ביום יום והמפריעים לו להיפתח אל הסביבה. השיפור הינו טכני ונעשה ברמות של איכות הדיבור ודרך ההתבטאות, יכולת ההקשבה, על חושים שונים ועוד. ההשפעה, בסופו של דבר, באה לידי ביטוי באלמנטים פסיכולוגיים התורמים לשיפור הכללי.

כך, יתחזק הביטחון העצמי, תיווצר מודעות גוברת לאלמנטים המובילים אצל כל אחד וישתפרו אלו שעדיין אינם מפותחים מספיק או המשתקפים באופן שלילי אצל הזולת. על ידי כך החברה שמסביב תוכל לקבל טוב יותר את האדם ותקרב אותו אליה. השיפור, למשל, עשוי להיות דרמטי במקום העבודה. בעל עסק שביטחונו העצמי יגבר יידע להתנהל טוב יותר מול עובדים, לקוחות, ספקים וגורמים אחרים הקשורים אליו. ניתן להגיע להישגים רבים יותר במתן שירות. העסק רק ירוויח מכך ואיכות חייו תשתפר פלאים.

קורס NLP נמשך כ 130 שעות ובמסגרתו מתקיימות הרצאות בבקרים או בשעות אחה"ץ. את הקורס מעבירים מומחים שונים, ובין היתר, מתקיימים סטאז'ים, ימי עיון והדרכה ועוד המסייעים רבות להבנת החומר הנלמד ותרגולו בפועל. המומחים הינם מומחים לתקשורת, פסיכולוגים ואחרים. הם יודעים לעשות שימוש בתקשורת ולהשפיע על מחשבות, רגשות והתנהגויות בדרך ליצירת דפוסי חיים משודרגים המשפיעים לטובה על כל מי שנוכח בקורס. כל אלו יביאו בהכרח לשיפור איכות החיים של מי שמצליח להפנים את תכני הלימוד. בוגרי קורס NLP יכולים בעתיד לשמש כמדריכים ומרצים בתחום, אם כמובן, הם מתאימים ורוצים בכך.    

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה