8 שלבים של ייבוש סומסום מתחת לרצפה



ייבוש סומסום מתחת לרצפה נועד עבור דייר שיש לו מצע סומסום מתחתיה. מצע זה מבוסס על אבני חצץ דקות הממוקמות מתחת לבלטות באזור הפנימי התחתון. כאשר אזור זה נרטב מבפנים, הוא לא ניתן לייבוש כי הוא אינו חשוף לשמש. המים הפנימיים עשויים לגרום לעיקומי בלטות, התנפחות הרצפה והפצת ריח רע של עובש וטחב. אם אתם חושדים שאתם בכזו סיטואציה, הזמינו חברה לייבוש מבנים לבדיקת הרצפה והכנתה לייבוש. להלן 8 השלבים ליישום פעולה זו.

לקיחת דגימה מהרצפה לצרכי בדיקה

הדגימה נלקחת מהרצפה באמצעות קידוח של 1 צול, השקולים ל- 5 ס"מ. הקידוח הנו בודד, והוא נועד להביא להישג יד דגימה של מצע הסומסום שלכם לצרכי בדיקה שתסביר את אחוז הרטיבות מתחת לרצפה ועל פי ניתן יהיה לקבוע אם היא רטובה מבפנים או לא.

יישום הבדיקה במעבדה ייעודית

הדגימה נלקחת לבדיקה במעבדה ייעודית לפני ייבוש סומסום. במידה והתוצאה בבדיקה היא 3% רטיבות ומעלה, יש ליישם ייבוש סומסום במבנה שלכם.

    קרדיט תמונות "omegadry".

קידוח ברצפה לפני ייבוש

במידה והמבנה נועד לייבוש, בעקבות תוצאת בדיקת המעבדה, יבוצעו קידוחים דומים לאלו שנעשו בלקיחת הדגימה: 1 צול, 5 ס"מ לקידוח. הקידוחים נועדו להטמעת צינורות ייבוש של מכונה אלקטרונית רבת עוצמה לייבוש המבנה.

הטמעת מכונת הייבוש במבנה הלקוח

מכונת הייבוש תובל למבנה הלקוח וצינורותיה יחוברו לקידוחים שנעשו. המכונה תמוקם במקום מרכזי המאפשר לה מרחקים שווים באופן יחסי בין הצינורות.

אבטחת הצינורות עם סרטי הדבקה סופגים

הצינורות של מכונת הייבוש יאובטחו בסרטי הדבקה סופגים שמטרתם לספוג מים שברחו ממשב הרוח של ייבוש הצידה לכיוון מעלה. במקום להרטיב שוב את הרצפה הם ייספגו בסרטי ההדבקה שיסייעו להשלמת תהליך הייבוש הכולל.

הפעלת מערך הייבוש

מכונת הייבוש תופעל והייבוש ייצא לפועל. כעת, משמכונת הייבוש פועלת, ניתן לעקוב אחר פועלה ולבדוק מתי מרצפות הבית יגיעו למצב של יובש מלא.

הגעה למצב של יובש מלא

כאשר מגיעים למצב של יובש מלא, מופסקת תנועת המים כלפי מעלה ועל כן סרטי ההדבקה לא סופגים עוד מים. זה סימן שתהליך ייבוש סומסום הושלם. כעת מכינים את ניתוק מכונת הייבוש והחזרת המבנה הפנימי לקדמותו.

ניתוק תשתית הייבוש וביצוע עבודות ניקיון

כעת מנתקים את מכונת הייבוש ומפרקים אותה. לפני גמר פרויקט ייבוש סומסום, מתבצעת פעולה לניקיון המבנה והכשרתו לדריכה והתנהלות מחדש על המרצפות.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים

בחברת אומגה דריי ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמים עבור הלקוח את פרויקט הייבוש המתאים למבנה שלו. אם יש לכם חשד לרטיבות פנימית, פנו ל- OmegaDry יבוש תת רצפתי וייבוש מבנים שתיישם עבורכם ייבוש סומסום או מצע חול באופן יסודי.

המאמר פורסם בחסות ניסים כליף הבעלים של חברת BeMarketing קידום אורגני לאתרים

    קרדיט תמונות "omegadry".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה