7 יתרונות מרכזיים שקיימים במטבחים מעוצבים לבית - מטבחי דניאל מעצבים חוויות לחיים



מטבחים מעוצבים מכניסים אור, אושר ושמחה לכל בית ויוצרים אווירה ייחודית כשאתם נמצאים בתוכם. אלו מטבחים שפשוט לא תרצו לצאת מהם. אולם, לא רק מראה המטבח מעיד על עיצובו. כשמדובר על מטבח מעוצב ומושקע, מדובר על חדר שכל חומר ייצור בו, מהשיש ועד התקני האחסון, נבחר בקפידה בשביל לספק לכם נוחות, עמידות וגמישות רבה בשימוש במוצרים.

שיש עמיד בפני כל מפגע

שיש מעוצב במטבחים, בנוסף להיותו יפה ומרהיב, גם ידוע בעמידותו כמוצר מוגמר. איך יודעים כי דגם של שיש במטבחים מעוצבים נחשב עמיד ואיכותי בפועל? ראשית כל, על מקדם השחיקה שלו להיות גבוה. המשמעות של מקדם שחיקה גבוה על השיש מתבטאת ביכולתו לספוג מכות וחבטות מבלי להישרט ולהתבלות. בנוסף, עליו להיות בעל קליטת צבע נמוכה: משטח שלא ניתן לצבוע כי הצבע ידהה. מדוע זה חשוב? כי כשזה המצב, אם נשפך נוזל מכתים, הוא צפוי להיספג. בשיש בעל קליטת צבע גבוהה, החומר יישאר וייצור כתם שקשה יהיה להסיר.

צילום  מטבחי דניאל

התקני אחסון איכותיים לטווח ארוך

הארונות והמגירות עשויים עץ אמיתי אותנטי? זו ערובה לעמידותם. עם ידיות פרזול מתכתיות אלחלד אתם נהנים מגוון מלוטש לשנים רבות מאד. שילוב זה שומר על הסניטציה במטבח ומספק עבורכם יציבות ושרידות במלוא מובן המילה.

התקני אחסון מתוחכמים

תחכומם של התקני האחסון חשובה גם בשביל ליצור מראה טוב ברחבת המטבח וגם על מנת לספק לכם חוויית שימוש נוחה ופורייה. התקני אחסון מתוחכמים מתבטאים בעיצוב איכותי ומלוטש, וגם מתאימים לשימושכם ברמה הפרקטית: ארונות בטיחות לבית עם ילדים, למשל. אנו ממליצים לבחור ארונות ומגירות דקות אם החדר קטן ועבות אם הוא גדול על מנת לשמור על פרספקטיבה נכונה וראויה.

תשתית אחסון ייעודית: הכנה להצבת מכשירי חשמל

בקבוצת הארונות שלכם יהיה חלל אחד לפחות שייוותר ריק לשם הטמעת מדיח כלים. בין 2-3 קבוצות ארונות יהיה חלל אורכי ריק להצבת מקרר, והכנה דומה תתבצע גם להטמעת תנור כיריים. ההכנות הללו חשובות על מנת להיות מסוגלים למקם מכשור חשמלי מבלי לשנות את מיקומי תכולת המטבח.

עמדת עבודה נוספת במטבח

המטבח שלכם גדול? נצלו את השטח להתקנת עמדת עבודה נוספת לשיש העבודה. אם הוא ממוקם בסמוך לקיר, מקמו את עמדת העבודה הנוספת בנקודה כלשהי בתוך החלל. זה ייצור אפקט שנקרא 'אי למטבח' ויעניק תחושה עיצובית טובה לנוכח העובדה שההתקן מצויד בהתקני אחסון מפוארים בתחתית, ומכיל שיש מעוצב שייראה בכל רחבי החדר.

יציקת אופי דקורטיבי אותנטי

בואו לספק למטבח שלכם מראה מודרני עכשווי, או לחילופין עיצוב וינטייג' עתיק. בואו להוציא את המטבח שלכם מהשגרה ולבחור עבורו צבעים בהירים על הקירות והשיש, כדוגמת ירוק בהיר או צהוב. כשהמטבח שלכם מכיל אלמנטים עיצוביים אזוטריים, הוא מתאפיין באופי ייחודי.

מטבחי דניאל – לעצב את מטבחכם בדרך ייחודית

בואו לעצב את המטבח שלכם ולספק לו מראה של מטבח כפרי או מטבח מודרני בעיצובים שונים לבחירתכם. ניתן ליצוק במטבח שלכם תבניות צבע ייחודיות ולשלב כמה גוונים קבועים על מנת ליצוק לו אופי דקורטיבי ייחודי. במטבחי דניאל מטבחים בעיצובים יסייעו לכם לתכנן ולגבש כהלכה את קוויו הדקורטיביים והתכנוניים של המטבח החדש שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה