5 דוגמאות למתנות מקוריות לחג



חג שבועות עוד מעט כבר כאן, וזה אומר בגדים לבנים, מוזיקה ישראלית טובה, וכמובן אוכל חלבי מפנק, יינות וגבינות שהופכים את החג הזה לאחד החגים הכי כיפיים שיש לנו בלוח השנה! אם אתם מחפשים מתנה לחג שבועות עבור המארחים שלכם או סתם כדי לפנק משפחה או חברים, יש לנו חמישה רעיונות מקוריים שמתאימים בדיוק לחג השבועות, ויעזרו להם לחגוג אותו כמו שצריך >>

pixabay

סל ביכורים עדכני

כשחושבים על חג השבועות, כנראה שהדבר הראשון שעולה בראש הוא ביכורים - הרי חג שבועות הוא חג הביכורים, סלסלות הפירות והדברים הטובים, ולכן מתנה מקורית ומקסימה לקראת החג היא סל ביכורים מודרני, צבעוני ומלא הפתעות. הסל יכול להיות מלא בגבינות, פירות, יינות, שוקולדים, לחמים, שמן זית, ממרחים, מאפים וכדומה. תוכלו ליצור אותו בעצמכם (ממש כמו משלוח מנות לחג השבועות), או לחילופין להנות מסלים שמציעות חברות שונות - בדרך כלל מאפיות, מסעדות, מחלבות ויקבים.

 

ביקור ביקב או במחלבה

אופציה נוספת למתנה לחג מקורית וחוויתית היא ביקור ביקב או במחלבה. חג שבועות הוא חג שכולו על טהרת הגבינות, וביקור שמשלב גבינות מצוינות, יינות איכותיים ופיקניק בדיוק בעונת השנה הכי נוחה בלוח השנה הופך את המתנה שלכם לאידיאלית ומדויקת! ברחבי הארץ פזורות אינסוף אפשרויות ליקבים בטבע היפה, ותוכלו לשלב עם המתנה גם סיור ביקב עצמו כדי לשדרג ולהוסיף לחוויה.

 

מארז להכנת עוגת גבינה ומאכלים חלביים

מתנה לחג שהיא גם מקורית וגם מותאמת אישית לשבועות יכולה להיות מארז בישול ואפייה, אחד הטרנדים החמים של התקופה האחרונה. מארז לעוגת גבינה, למשל, יכול לכלול תערובת לעוגה, רטבים, פירורי עוגיות וקונפיטורות, עם מתכון מלא כיצד להשתמש ברכיבים כדי ליצור עוגת גבינה מושלמת; מארז אחר יכול להיות מארז לבישול ארוחת שבועות מושלמת ולכלול דפי לזניה או רביולי, רטבים, קרמים, בירות או יין וכמובן מתכון שיסביר להם צעד אחר צעד, ממש כמו סדנת בישול שמתקיימת בבית.

 

פלטת גבינות

עוד מתנה לחג שמתאימה בול לשבועות היא מגש גבינות - מגש גבינות מיוחד ומסוגנן מעץ, כולל סכיני גבינות, מגרדת, מקום לממרחים ולתבלינים וכל מה שצריך כדי לארח ולהגיש בסטייל! תוכלו להוסיף למארז גם כמה גבינות שוות ויוקרתיות שיגיעו איתו וכן בקבוק יין איכותי.

 

גיפטקארד מפנק שכולל את כל המתנות הנ"ל ועוד!

ואולי האופציה הכי טובה היא לתת למקבל המתנה לבחור את המתנה לשבועות המושלמת בשבילו! גיפטקארד של BUYME מציע מתנות לשבועות מכל הסוגים - בין אם ביקור חוויתי ביקבים ובמחלבות מהטובים בארץ, משלוחי יין וגבינות עד הבית, סיורי אוכל, פרחים, מארזים שווים, ביקור במסעדות חלביות ברחבי הארץ ועוד אינסוף אופציות למתנות שוות ושימושיות, כך שמקבל המתנה יוכל לבחור בעצמו את המתנה שמתאימה לו בול ולהנות ממנה עד הסוף!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה