איך בונים אתר אינטרנט שימכור?



כלל חשוב שרבים מבעלי העסקים מכירים הוא "אם אין לך אתר ברשת האינטרנט, העסק שלך לא קיים". הכלל הזה מאוד נכון לגבי כל עסק שמוכר שירותים ומוצרים ורוצה להגדיל את היקף המכירות שלו.

על מנת לבנות אתר מקצועי, כזה שיראה טוב וגם יהיה מכירתי, יש לפנות לחברה מקצועית שתחום התמחותה הוא בניית אתרים.

איך בוחרים חברה מקצועית לבניית אתרים?

ראשית, לפני בניית האתר, יש לקרוא המלצות על החברות השונות. לאחר מכן, יש לבצע סקר שוק. מחיר של אתר אינטרנט יכול להסתכם בכמה אלפי עד עשרות אלפי שקלים. מומלץ גם לבקש לראות תיק עבודות הכולל אתרים שהחברה בנתה. לאחר שיש ברשותכם את כל הנתונים, אז תוכלו לבחור בצורה חכמה ונכונה, בחברת בניית אתרים, שתבנה את אתר האינטרנט שלכם.

טיפים לבניית אתר אינטרנט

למי מיועד האתר – עליכם לאפיין את קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות. חשוב מאוד שהאתר יותאם לגולשים שיבקרו בו.

אפיון האתר – כדי לבנות אתר מוצלח וכזה שימכור, יש להתחיל במסמך אפיון. כך תוכלו לקבל החלטות כמו, מהי מטרת האתר, מהו העיצוב המומלץ, איך לבצע את המיתוג וכו'.

מיקוד – האתר יתמקד אך ורק במוצרים ושירותים שאתם מציעים. האתר מיועד לקידום המכירות שלכם. לכן, אם העסק שלכם מוכר כלי מטבח, אין טעם להציע בו גם ציוד למספרות. מה שכן, תוכלו להציע בו דברים שיכולים להיות מתאימים לתחום המטבח ובכלל לאירוח. לדוגמה, תוכלו להציע בו שירות של השכרת ציוד לאירועים.

לוותר על פלאש – נכון, אתרים שיש בהם טכנולוגית פלאש, נחשבים ליפים ומלהיבים. יחד עם זאת, קחו בחשבון שהם יכולים להבריח גולשים. זאת משום שזמן הטעינה של האתרים הללו הוא ארוך יחסית ולרוב הגולשים אין סבלנות להמתין לטעינת האתר.

לוותר על מוזיקת רקע – מוזיקת רקע לא מתאימה לרוב האתרים. אלא אם כן, מדובר על אתרים של זמרים או חברות העוסקות במוזיקה. אגב, מוזיקת רקע לא מתאימה, משום שרוב הגולשים נכנסים לאתר מהעבודה או מהנייד ומוזיקת רקע רק עלולה לגרום להם לנטישה מהירה מהאתר. לכן, עדיף לוותר עליה.

ממשק ידידותי – אם אתם רוצים שהגולש ישהה זמן רב באתר שלכם, עליכם לתכנן ממשק ידידותי ונוח, כזה שבאמצעותו הוא יוכל לנווט בצורה נוחה באתר.

תוכן – למעשה, התוכן ממלא שני תפקידים חשובים באתר – הוא מיועד לצרכי קידום האתר בגוגל וכמו כן מיועד לספק לגולש מידע רלוונטי על המוצרים והשירותים הנמכרים. על כן, יש להשקיע בתוכן איכותי ומעניין.

אחסון האתר – יש לאחסן את האתר בשרת בטוח ומהיר. חשוב לבחור חברת אחסון שתציע תמיכה מסביב לשעון וכמו כן שירות גיבוי ושירותים נוספים.

עיצוב מקצועי – אל תוותרו על עיצוב גרפי של האתר. עיצוב מקצועי יספק לגולשים חוויה ייחודית וגם יבדל אתכם מהמתחרים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה