כיצד יכול ביטוח נסיעות לחו"ל לעשות את כל ההבדל בחופשת סקי



בכל מקום אליו תלכו תשמעו סיפורים של אנשים שחזרו מחופשת סקי חלומית, ראשון לציון היא אחת הערים המובילות בתיירות סקי לאירופה ולבנסקו בעיקר, אבל כמעט בכל חופשה או טיסה לחו"ל קיים אלמנט מסוים של אי וודאות

לעולם איננו יכולים להיות בטוחים במאה אחוזים עד כמה מוצלחת תהיה החופשה, האם וכמה נהנה, מה יקרה באופן בלתי צפוי ומה עלול להרוס לנו את תוכניות. לכן אנחנו מתכננים כמה שיותר, וכיום כבר יכולים לארגן לעצמנו את כל לוח הזמנים של כל יום בחופשה מההתחלה ועד הסוף, עוד לפני שבכלל קנינו את כרטיס הטיסה. אחד הדברים החשובים והמתבקשים ביותר בעיקר כשנוסעים לעשות סקי באירופה הוא לצמצם את רמות אי הוודאות ולהבטיח כי גם במקרים מצערים ובלתי צפויים החופשה לא תיהרס כליל הוא לקנות ביטוח נסיעות לחול הכולל הרחבה לספורט חורף– מדוע כלי זה מרכזי וחשוב כל כך וכיצד הוא יכול לעשות את כל ההבדל בין חופשה מוצלחת לבין קטסטרופה עלייה נשלם עוד הרבה מאוד זמן?

באירופה גם פציעות קטנות יכולות לעלות ביוקר

כמובן שבמידה ונפצעתם בצורה רצינית בעת שהייתכם בחו"ל החופשה הזו כנראה לא תוכתר כמוצלחת ואין זה משנה מה תעשו או כיצד התכוננתם. אך גם במקרים אלו, וגם ובמיוחד במקרים של פציעות קלות יותר, ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה במרבית המקרים הקלף המנצח אשר יציל את המצב מלהפוך לקטסטרופה גמורה.

במקרה של פציעות יחסית קשות או צורך בטיפול רפואי נרחב, ברור מדוע חשוב שיהיה לכם ביטוח בריאות גם כשאתם בחו"ל – כמעט בכל מדינה, ובכלל זה גם ישראל, טיפול רפואי מקיף הנדרש בעת פציעה או מחלה קשה עלול לעלות ביוקר, וכאשר החשבון מגיע בדולרים, יורו או פאונדים, "לעלות ביוקר" פירושו לפחות עשרות אלפי שקלים במרבית המקרים, ואף מעל לכך במידה וקיים צורך בניתוח, הטסה רפואית וכו'.

באירופה כשהמעלות מגיעות לפחות מ 0 מעלות, ניתן להצטנן בקלות מה שמצריך מכם לגשת למרפאה/בית חולים המקומי ולבקש תרופות ועד להחלקה בסקי בצורה לא נכונה ושבר פשוט ביד או ברגל – דווקא אז ניתן לראות ביתר בירור עד כמה קריטי להחזיק בביטוח נסיעות לחו"ל. במקרים אלו, מספיק ושלחו אמבולנס ושהיתם במיון אפילו לשעה קלה ועברתם כמה בדיקות בסיסיות או צילומים, חבישה וגבס, כמה תרופות ושוחררתם – החשבון יכול בקלות להגיע לעשרות אלפי דולרים. על כמה שניות של חוסר זהירות או פשוט מזל רע תשלמו עכשיו במשך חודשים רבים (במקרה הטוב), במידה ואין לכם ביטוח שיכסה אתכם מפני כל ההוצאות הללו.

כל ההבדל בעלות של דולרים ספורים ליום

לאחר שמבינים עד כמה יכול להיות כבד ומעיק חשבון רפואי בחו"ל ועד כמה הוא יכול לשבש לנו את החיים למשך חודשים ושנים לאחר אותה חופשה בחו"ל, קל יותר להבין מדוע ביטוח נסיעות לחו"ל יכול פעמים רבות לעשות את כל ההבדל שבין חופשה מהנה ומוצלחת עם תקרית קטנה ולא נעימה ממנה נשכח בעוד כמה שבועות לבין אותה חופשה סיוטית אשר על הטעות שעשינו בה אנו משלמים עד היום, חודשים ושנים מאוחר יותר.

אך הבנה זו בנוגע להשפעה החיובית הפוטנציאלית העצומה של ביטוח בריאות לחו"ל על החיים שלנו מתחדדת עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון את העלות של ביטוח מסוג זה. ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבה לספורט חורף עולה כמה דולרים בודדים בלבד עבור כל יום בו אנו שוהים בחו"ל. עבור חופשה של שבוע, תוספת קטנה של כמה עשרות דולרים בלבד תכסה אותנו מפני התרחישים הסיוטיים מבחינה כלכלית שעשויים להתרחש בכל רגע בו קצת לא נזהרנו ונפצענו קלות או חלינו.

תמונה: pixabay


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה