5 טיפים חשובים לבחירת דלתות פנים



חשוב לבחור נכון דלתות פנים כדי ליהנות מהן לשנים רבות. הבעיה היא שכיום יש סוגים שונים של דלתות פנים והבחירה שלהן מחייבת התאמה לצרכים ספציפיים, למסגרת התקציב ולחזון דקורטיבי. עם זאת, בחברת דלתות דרור יודעים שגם את דלת הבית ניתן לבחור בצורה נכונה - במידה ומשתמשים בכמה כללי מפתח ושואלים את השאלות הנכונות:

 

האם הבית נמצא בשיפוץ, בבניה או מחליפים רק דלתות?

שיפוץ יסודי של הבית מתבצע בתקציב יחסית גבוה שבו החלפת הדלתות מצטרפת לעוד שורה ארוכה של הוצאות. תקציב דומה משפיע גם על פרויקטים של בניית בית פרטי ולכן צריך להגדיר אותו בשלב מוקדם. לשם השוואה, אם מחליטים להחליף רק את הדלתות ייתכן ושווה להשקיע בדגמים יוקרתיים, חזקים ועמידים.

כמה חדרים רטובים יש בבית?

מספר החדרים הרטובים בבית יקבע איזה סוג של דלתות פנים ייתן את המענה המקיף ביותר. בבית סטנדרטי יש חדרי שירותים, מקלחת וחדרי רחצה ויש גם בתים עם חדרי שירות. בנוסף, בבתים גדולים יכולים להיות 2, 3 ואפילו 4 חדרי שירותים ורחצה לעומת דירות קטנות שבהן יש חדר משותף לרחצה ולשירותים. הדבר החשוב הוא לספור כמה חדרים רטובים יש בבית ולהתאים עבורם דלתות פולימריות או דלתות רגילות.

איך שוטפים את הבית?

ההבדל בין דלתות פולימר ורגילות מחייב תשומת לב גם בהקשר של הרגלי תחזוקה. ככל ששוטפים את הבית יותר פעמים ביום או בשבוע, כך מתחדד הצורך בדלתות מחומר WPC שעמיד בפני שחיקה, מזיקים ומים. אם לעומת זאת מסתפקים בשטיפה יסודית של הבית רק פעם בחודש, ניתן לבחור דלתות פנים בסיסיות בלבד. בשני המקרים חשוב לבחור נכון את דלתות הפנים כדי לחסוך בהוצאות תחזוקה או החלפה.

האם קיימים פרקטים בחדרים?

הנושא של פרקטים בחדרים משפיע על עיצוב הדלתות ועל הדגם המתאים ביותר עבור הבית הפרטי. במקרים של פרקטים בחדרים מעץ מלא סביר להניח שגם ככה לא תתבצע שטיפה יסודית עם כמויות גדולות של מים, אלא ניקיון עם מגבונים וחומרים מתאימים בלבד. בנסיבות כאלה אפשר לקנות דלתות רגילות כי הנחת המוצא הן שלא תהיה חשיפה למים – בעוד בבתים שבהם אין פרקטים בחדרים רצוי לבחור דלתות שעשויות מחומר שדוחה מים ומזיקים.

בנוסף, השאלה האם קיימים פרקטים בחדרים היא בעלת משמעות עיצובית: בבית עם פרקטים כדאי לבחור דלתות עץ שיתכתבו עם המראה הנוכחי, בעוד בחדרי שינה עם מרצפות ניתן להשתמש בדלתות פלדה או דלתות הזזה רגילות.

מה רמת הגימור הדרושה?

מומלץ להחליט מה רמת הגימור הדרושה לפני שבוחרים דלתות פנים. באמצעות החלטה על רמת הגימור הדרושה קל יותר להישאר בתוך מסגרת התקציב, להתאים את הדגם למראה המבוקש ולשדרג את חלל הפנים בלי לוותר על ביטחון.

בקרו באתר >>> http://www.drordoors.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה