סוגי ברזים שונים בבית



במידה ואתם מצויים בהליך שיפוץ בבית או עומדים בפני מעבר לדירה חדשה אחד הדברים החשובים שיהיה עליכם לעשות הוא לבחון את הברזים במקום החדש.

למרות העובדה כי רבים עשויים לא לייחס חשיבות רבה לבחירת הברזים בבית, הרי לתת לבחירתם חשיבות רבה ולוודא כי קיימת התאמה בצורה הטובה למקום המתאים עבורם. הברזים אשר תבחרו חייבים להיות מתאימים למקום בו יותקנו וכן איכותיים ופרקטיים על מנת שיהיה ניתן לעשות בהם שימוש לאורך זמן .

 אילו סוגי ברזים תמצאו

כיום ניתן למצוא מגוון סוגים וכעת נביא בפניכם פירוט אודות הברזים השונים אשר תוכלו למצוא ולהתקין בבית.

ברז שתי ידיות: ברז בו תמצאו ידית למים חמים וידית למים קרים- סגנון זה משתלב היטב במטבחים שונים בייחוד בסגנון כפרי. עם זאת, יש לציין כי מדובר בשימוש מסורבל אשר פחות מתאים לקהל ילדים.

 ברז ידית אחת: ברז זה נחשב פופולרי במיוחד בבתים רבים בו המים החמים והקרים מתערבבים ביחד בצינור הברז כאשר וויסות הטמפרטורה נעשה על ידי שימוש בידית אחת .

 ברז קיר: בהשוואה לברזים אחרים  ברז זה מחובר ישירות לקיר ולא לכיור. ניתן למצוא אותו בעיקר מעל כיורים מונחים. יש להדגיש כי ההתקנה שלו מורכבת יותר בשל העובדה כי הוא צריך להיות ממוקם במרכזו של הכיור , מה שדורש מכם תכנון רב. ברז קיר מעניק מראה יפה ויוקרתי לחדר האמבטיה.

 ברז נשלף למטבח: ברז נשלף למטבח מתאים למקום בשל הפונקציונאליות שלו- ברז זה כשמו כן הוא, נשלף ואז ניתן לנקות את המשטח בצורה יסודית.

בבואכם לבחור ברז מסוג מסוים יהיה עליכם לתת את הדעת באשר למבנה הברז- חשוב ביותר כי תבררו את הצרכים שלכם טרם בחירת הברז וכך תקבלו החלטה. יתרה מכך, חשוב שתקדישו מחשבה האם אתם רוצים לבחור בברז הכולל שתי ידיות נפרדות או שמא ידית אחת. נוסף על כך, יהיה עליכם להקדיש מחשבה בה לבחירת החומר ממנו יהיה עשוי הברז- יש לשים לב כי החומר צריך להיות איכותי, עמיד וקל לתחזוקה. תמצאו חומרים שונים כמו למשל נירוסטה, ניקל או כרום.

 איך תבחרו ברזים לבית

לשאלה כיצד תבחרו ברזים בבית, התשובה היא התייעצות עם אנשי מקצוע אשר להם ניסיון רב בתחום והם בקיאים בפרמטרים השונים אשר חשוב לתת עליהם את הדעת בבחירת הברזים. באפשרותכם להגיע לאולמות תצוגה שונים על מנת להתרשם מההיצע ולקבל החלטה בהתאם. באמצעות סיוע של אנשי מקצוע בתחום תהיה לכם אפשרות לבחור את הברזים המתאימים ביותר.  אל תוותרו על ההגעה אל אולמות התצוגה על מנת שתהיה לכם האפשרות לראות את הברזים ולהחליט מה מתאים עבורכם. ברגע של התלבטות יהיו אלו אנשי המקצוע אשר ישמחו לסייע לכם בנידון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה