תקלה בדוד שמש? כנראה מדובר בפלאנג'



הפלאנג' הוא כיסוי פלסטיק שמכסה את גוף החימום והתרמוסטט בדוד. החלפת פלאנג' לדוד נדרשת ללא קשר בהחלפה של גוף החימום והתרמוסטט.

אפשר במידת הצורך להחליף את הפלאנג' בלבד. את הפלאנג' מחברים בברגים אל חלקו התחתון של הדוד כך שאין בעיה להחליף רק אותו. יחד עם זאת, במקרים רבים תהיה המלצה על החלפת כל 3 החלקים. הבלאי של גוף החימום והתרמוסטט מהיר יותר מזה של הפלאנג'.

איך מחליפים פלאנג' בדוד?

בעבור איש מקצוע מדובר יהיה בפעולה פשוטה אותה הוא מבצע לעתים מספר פעמים ביום. בעבורכם מדובר יהיה בעבודה מסוכנת ולא מומלצת לביצוע. כל התעסקות עם מכשיר חשמלי שמערב יחד חשמל ומים מסוכנת. כאשר מוסיפים למשוואה את המיקום הלא נגיש של הדוד על גג הבית מתקבלת מסקנה חד משמעית : תיקונים בדוד לא כדאי לבצע באופן עצמאי.

איך פותרים את התקלה?

תיקון דודים הוא מקצוע לכל דבר. כאשר אתם מזמינים איש מקצוע דרך פורטל טופ דודים אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שיגיע אליכם טכנאי מקצועי ומנוסה. הטכנאי מקבל מראש מידע על הבעיה בדוד ויודע להגיע עם חלקי חילוף מתאימים. איש מקצוע מנוסה, אמין ויעיל הוא המפתח לתיקון מהיר של התקלה תוך מינימום הוצאות.

דגשים בבטיחות בעבודה עם דודי שמש

כל עבודה שמתבצעת על גג הבניין (עבודה בגובה) דורשת מודעות לכללי בטיחות. עליכם להשתמש באמצעי הבטיחות הדרושים לעבודה בגובה בכל תיקון קצר או מורכב. עבודות שמערבות מערכות חשמל יש לבצע באמצעות חשמלאי מוסמך בלבד. אין להתעסק עם מערכות חשמל או לוחות חשמל ללא ליווי של איש מקצוע. כלל הבטיחות השלישי יהיה בניית סביבת עבודה בטוחה ונוחה ככל האפשר. עליכם להקפיד להניח את הכלים במקום נגיש ולהרחיק מהאזור כבלים ושאר מכשולים שעלולים לגרום למעידה.

כמה עולה תיקון דודי שמש?

עם פורטל דודים תיקוני דודי שמש הם לא עסק יקר. את כל סוגי התקלות תצליחו לתקן בזול תוך ביצוע השוואת מחירים מהירה בין כמה בעלי מקצוע. אם אתם זקוקים להחלפת פלאנג' או כל תיקון אחר – כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל צוות השירות של טופ דודים. הצוות ידאג לשלוח אליכם במהרה כ-3 הצעות מחיר מבעלי מקצוע מנוסים, אמינים והגונים.

מתי כדאי להחליף פלאנג'?

הפלאנג' ממלא תפקיד חשוב בחימום המים בדוד. כאשר המים בדוד אינם מתחממים ישאל אתכם הטכנאי האם מדובר בדוד חדש או ישן. במקרה של דוד חדש התקלה היא ככל הנראה בתרמוסטט. כאשר מדובר בדוד ישן (מעל 5 שנים) ההמלצה תהיה על החלפת הפלאנג' כולו (כיסוי, תרמוסטט וגוף חימום). החלפה של הפלאנג' מסתכמת לרוב בהוצאה של כמה מאות שקלים כאשר המחיר נקבע בהתאם לעלות של החלקים.

להזמנת טכנאי דודים מקצועי ומוסמך במחיר הוגן, בקרו בטופ דודים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה