הקץ לכאבי הגב: הכירו את שיטת NSA



אנחנו אולי עוסקים קצת פחות בעבודות פיזיות, אבל גם היום ישראלים רובים סובלים מכאבי גב.

 

הם נובעים ממאמץ יתר, מיציבה לקויה או דווקא מישיבה ממושכת מול המסכים, והם בעיקר דורשים טיפול מדויק מאוד כדי להבטיח איכות חיים טובה יותר. רשת המרפאות Chiro NSA שמה דגש על המטרה הזו בדיוק ומציגה את השיטה היעילה להשיג אותה: שיטת ה-NSA. אם אתם תוהים מה היא השיטה ומי מנוסה בה, יש לנו את התשובות בשבילכם.

 

המדריך המזורז למתחילים – שיטת NSA

נתחיל מהגדרה בסיסית לשלוש האותיות הללו, NSA (Network Spinal Analysis). הרעיון המרכזי שעומד בבסיס השיטה, הוא הרעיון לפיו טיפול ממוקד בנקודות אסטרטגיות בגוף הוא זה שמאפשר לנו להתמודד עם כאבי גב מכל סוג, בין הם תוצאה של פריצת דיסק ובין אם הם תוצאה של לחץ נפשי, עומס פיזי או עבודה משרדית רבה. הצוות שפועל ברשת Chiro NSA, וכולל גם את הכירופרקט ד"ר שמי שגיב, עם ניסיון של למעלה משני עשורים, פועל לפי השיטה הזו. הוא מתחיל באבחון אישי, ממשיך בקביעת תכנית טיפול המותאמת לכל אדם על פי צרכיו – ומתקדם אל הטיפול הטוב ביותר, זה שמשדרג את איכות החיים באופן משמעותי.

 

איך בכלל בוחרים כירופרקט?

אנשים שמתמודדים עם כאבי גב ומחפשים טיפול בפריצת דיסק, לא תמיד יודעים למי לפנות או מה באמת צריך לבדוק לפני שמפקידים את האחריות על הגב ועל עמוד השדרה בידיו של גורם כזה או אחר. יכול להיות שאתם מחפשים כירופרקט בתל אביב וזיכרון יעקב למשל, אבל האם אתם יודעים בדיוק מה נכון לכם? לשיטת NSA, למשל, יש המון יתרונות משמעותיים. היא לא מספקת מענה קצר מועד כמו טיפול תרופתי, היא לא פולשנית כמו הליכים כירורגיים כאלה ואחרים. היא ממוקדת מטרה והיא מאפשרת לכם לטפל לא רק בכאב הנקודתי, אלא בשיפור איכות החיים שלכם בכלל. כירופרקט שמתמחה בשיטה זו יספק תוצאה טובה מצוינת.

 

ידע מקצועי וניסיון

בתהליך הבחירה שלכם בכירופרקט מיומן, לא רק השיטה משחקת תפקיד משמעותי. חיפוש קצר בגוגל יגלה לכם שיש בוודאי אנשי מקצוע שונים שמציעים טיפול בשיטת NSA או בשיטות מגוונות אחרות. השאלה החשובה, זו שתאפשר לכם לקבל החלטה טובה יותר, היא שאלת הניסיון. כך, רופאי הרשת Chiro NSA מביאים אל הקליניקה ותק של למעלה מעשרים שנה. בזמן הזה הם טיפלו בעשרות אלפי מטופלים שהתמודדו עם כאבים בעקבות פריצת דיסק ובעיות רפואיות אחרות, לצד מתחים רגשיים ולחץ שהשפיעו גם על הגוף – ועל עמוד השדרה בפרט. הניסיון הזה קריטי כדי להבטיח ריפוי עמוק ושחרור אמיתי מהכאב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה