לינה וקמפינג בצפון – חוויה לכל המשפחה



אם היו לכם רגעים בהם חלמתם על חופשה בחיק הטבע, בה ניתן גם לשוט בסירה בנהר עם נוף קסום, במרחק של 3 שעות נסיעה ממרכז הארץ ו- 5 מבאר שבע ניתן לממש את החוויה. בנהרות שפכי הירדן הצפוניים, חצבני, דן ובניאס, ניתן לממש חוויית שיט קיאקים ייחודית הכוללת לינה וקמפינג בצפון. מה אתר הקיאקים כולל ברמה הלוגיסטית? ומה ברמת האטרקציות? כל הפירוט – לפניכם!

 

לינה במבנה או באוהל לבחירתכם

לינה במבנה כרוכה בתוספת תשלום ביחס ללינה באוהל, אבל גם לינה באוהל היא ברמה גבוהה ביותר באתר זה. בסמוך למתחם האוהלים פרוסים שולחנות קק"ל, והאורחים נהנים ממקלחות ושירותים בקרבת האתר. הוא בנוי בתחכום רב המאפשר לינה מרווחת בין האוהלים, כך שכל בעל חזקה על אוהל חש כמו בביתו שלו, עם המרחב שלו מול הנהר. עובדי אתר הלינה שירותיים, יבקרו אצלכם לא מעט ויוודאו שלא יחסר לכם כלום.

שיט קיאקים מאתר הקמפינג

שיט הקיאקים יוצא מאתר הקמפינג, וזורם במסלול קבוע לאורך הנהר. החזרה לאתר הקמפינג נעשית באותה דרך בה הפלגתם, ובכל מקרה מתחם ההפלגה בתוך הנהר – מסומן. ההפלגה בטוחה, קלה ומענגת במיוחד והיא מאפשרת לכם לשוט ולחזור בקלות רבה.

בילויים ואטרקציות באתר הקמפינג

כרי דשא, אדמה ומרחבים גדולים, שולחנות קק"ל בהם ניתן לערוך קמפינגים, ואווירה חברתית לכל אורך שהותכם במתחם. הבילויים והאטרקציות יאפשרו לכם הנאה אמתית וסיפוק רב. רמת האירוח היא כמו של בית או אכסניה בלב הבורגנות, כשהנוף והפסטורלה לגמרי טבעיים, ובכך אתם מרוויחים כפליים: גם משורתים ברמה הגבוהה ביותר וגם סופגים את מיטב נופי הגליל העליון המזרחי.

מתאים לזוגות ולמשפחות קטנות וגדולות

אתר הקמפינג מתאים לאירוח משפחה בכל הגדלים מרמת הזוג ועד רמת המשפחה הבינונית/גדולה. בואו גם אתם לספוג אווירה שם פעם בחיים וליהנות ממיטב תנאי הלינה והקמפינג שמציע אתר טבעי מבוקש. הוא יספק חוויה בלתי נשכחת גם לכם וגם לילדים ולבני/בנות הזוג ויאפשר לכם לבוא על סיפוקכם בקלות. באתר לינה וקמפינג בצפון אתם נהנים ממגוון יתרונות שנופשי בתי המלון לא נהנים מהם, ובראשם נופים טבעיים וגישה לקיאקים: בואו להבטיח לעצמכם חוויה של פעם בחיים!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה