רעיונות לHappy Hour- בנוסח ט"ו בשבט



לא משנה כמה אנחנו אוהבים או לא אוהבים אותה – לפעמים חשוב לצאת מהשגרה, ובפרט חשוב להוציא את העובדים מהשגרה. אם נעשה את זה, נוכל להעלות את המוטיבציה שלהם, לגבש אותם ולשמור אותם רעננים להמשך העבודה במשרד, בעסק או בחברה. הפוגת Happy Hour בתקופת החג מציבה בפנינו הזדמנות לצאת מהשגרה, ועם ט"ו בשבט שנמצא מעבר לפינה, ניתן לערוך Happy Hour בנוסח ובהשראת חג האילנות.

 

סדר ט"ו בשבט

כל Happy Hour כולל ואף מתבסס ברמה זו או אחרת על מזון. אוכל כרעיון וכבידור הוא אולי הקונצנזוס הגדול ביותר בקרב הישראלים. אמנם לאנשים שונים יש טעמים שונים, אבל כולם אוהבים לאכול. לקראת החג ניתן למשל לערוך סדר ט"ו בשבט הכולל מגשי אירוח ומארזים של פירות טריים ופירות מיובשים. הם יגיעו אליכם מסודרים, צבעוניים ומלאים במטעמים. זוהי בהחלט אפשרות בנוסח החג וכזאת שאהובה על כולם. פרי גנך מספקת מגשי אירוח בראשון לציון ובערים נוספות ברחבי הארץ. את ההזמנה ניתן דרך הזמנה באתר או במרחק שיחת טלפון: 1-700-500-414.

תינתן הנחה של 10% הנחה למגיעים דרך הכתבה, להזמנות באתר: pri-ganech.co.il

 

 

משלוח מתנות

לא רק בפורים אפשר לחלק משלוח מנות. למה שלא תערכו חלוקת מתנות בין העובדים? תוכלו להודיע להם מראש ולבקש מהם להכין מתנות לקולגות שלהם. זוהי הזדמנות טובה לחבר בין העובדים ולגבש אותם, ולעזור להם להכיר האחד את השני במידת הצורך. בשביל להתאים את המתנה לחג, אפשר לבקש מהם להכין את המארז שהם יעניקו בנוסח ט"ו בשבט.

סיור חיצוני

ב-Happy Hour לא חייבים להישאר בגבולות סביבת העבודה, ואפשר גם לצאת החוצה ולהפוך את זה ל-Happy Day. אפשר לקחת את העובדים לסיור באחד היקבים בארץ או לסדנא יומית שמתכתבת עם החג כמו למשל סדנא העוסקת בבישול. בשל האופי הישראלי של החג, סיורים רבים ברחבי הארץ, ובפרט באזורים הירוקים שבטבע כמו פארקים וגנים לאומיים, בהחלט יכולים להתאים. בכל זאת חג האילנות.  

 

אירועים בנוסח החג

בט"ו בשבט נערכים שלל ימים מיוחדים, פסטיבלים וחגיגות לאורכה ולרוחבה של הארץ, ותוכלו לחפש בהתאם לאזור הגיאוגרפי שלכם אילו אירועים נערכים בנוסח ובחסות ט"ו בשבט ולחגוג עם העובדים שלכם.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה