כך תבחרו גן אירועים במרכז



אירוע, ואין זה משנה מה מטרתו, חייב להיות האירוע הטוב ביותר אותו אתם יכולים להפיק. כל אירוע מופק לשם מטרה אחת ברורה, בין אם זהו יום הולדת לקולגה בעבודה, ברית/בריתה, בר או בת צוות, אירוע חברה וכיוצא בזאת.

 

על מנת שהאירוע יהיה מושלם במסגרת היכולות הכלכליות שלכם, נכון להשקיע בחיפוש נותני השרות הנכונים, ובין היתר בחירה נכונה ומותאמת של גן האירועים לפי האזור הרצוי, של הקייטרינג, של הבר, הדיג'יי / הלהקה ושל האטרקציות שאותן תשלבו במהלך האירוע וכיוצא בזאת.

במאמר הבא ננסה לעזור לכם לבחור את גן האירועים שיהפוך את האירוע שלכם מעוד אירוע, לאירוע שאין שני לו. מוכנים? בואו נצא לדרך.

כך תבחרו את גן האירועים שלכם

לקראת האירוע הבא אותו אתם מתכננים, עליכם קודם כל לבחור את המיקום הלוקאלי של המקום המיועד. האם תרצו גן אירועים במרכז, בצפון או בדרום? הבחירה של המיקום, תשפיע על עשרות דברים שונים. ביניהם התקציב, כמות האורחים, סוגי הספקים, האטרקציות ועוד הרבה יותר.

 

לשם כך נכון לכם לשאול ולבדוק את הנקודות הבאות

מהו סוג האירוע

גני אירועים רבים נפתחו בישראל, ולא כל גן מתאים לכל אירוע ועל כן עליכם לבחור היטב את הגן המתאים לכם מבחינת האירוע אותו אתם מקיימים. דבר ראשון שנכון להגדיר (גם לבעל האירוע) הוא את אופי האירוע האם הוא פרטי או עסקי על כל המשתמע מכך. ברגע שהגדרתם את סוג האירוע, אתם יכולים להמשיך ליתר הנקודות.

כמות המוזמנים

גודל של גני אירועים משתנה מאחד לשני ועל כן חשוב להגדיר את כמות המוזמנים הברור והמקסימאלי, כך תמנעו ממצב בו יהיה צפוף במהלך האירוע או לחילופין האירוע יהיה דל משום שאין פרופורציות בינו והין כמות המוזמנים.

קונספט האירוע

פרטו אודות קונספט האירוע ומה הוא יכלול ובין היתר נאומים, תודות, חופה וכיוצא בזאת, כך ניתן יהיה להעריך את המקום בהתייחס לפעילות האירוע.

העיצוב של גן האירועים

גם לעיצוב יש משמעות ועל כן נכון לבחון את איך שנראה ומעוצב גן האירועים ולדמיין האם זה יתאים לאירוע אותו אתם מתכננים.

האטרקציות מסביב

קריטריון נוסף הוא הבחינה של האטרקציות מסביב כך שחשוב לבחון האם יש בריכה ונכון שתהיה כזו באירוע שלכם, האם ישנו בר משקאות והאם אתם זקוקים לו באירוע, במה, מערכת הגברה וכיוצא בזאת.

לסיכום – בין אם אתם מחפשים גן לאירועים עסקיים ובין אם אתם מחפשים גן לאירועים פרטיים, חשוב מאוד להתאים את גן האירועים לאופי האירוע אותו אתם מתכננים אחרת המחיר שתשלמו יכול להיות גבוה מאוד ולעבור את תקרת התקציב המיועד.

קחו לעצמכם את הזמן הנדרש ובחנו את גני האירועים בהתאם לצורך ולתקציב שלכם.

 

נכתב בשיתוף פעולה עם

אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה