שחרור כאבים ומתחים בעזרת טיפולי מים



השהייה במים כשלעצמה מרגיעה את הגוף ואת הנפש. זה מכבר הוכח כוחם המרפא של המים, ודאי כאשר מתבצעת בתוכו פעילות מוכוונת על ידי מי שהוכשרו לבצע טיפולים הידרותרפיים בבריכה מחוממת, בסביבה שקטה ותומכת.

 

טיפולי וואטסו יעילים לשורה ארוכה של בעיות

טיפול בוואטסו לשיכוך כאבים כרוניים ולשורה ארוכה של בעיות מתבצע במקומות רבים בעולם ובמרכזים טיפוליים ייעודיים בישראל.  היתרונות והתועלות של הטיפול נובעים בעיקר מכך שהמים מאפשרים לשרירים להימצא במצב של רפיון ולגוף כולו להירגע ולהיות קל יותר במים.

הואיל והגוף רפוי, משוחרר ונינוח יותר בתוך המים, ניתן, באמצעות המגע הרך של המטפלת, להיכנס למצב של רגיעה ושלווה. המים החמים מגמישים את השרירים ומקלם על ביצוע תרגילי מתיחה והרפיה באופן רציף ויעיל יותר מאשר מחוץ למים.

טיפול וואטסו שווה לכל נפש ומתאים לכל גוף

טיפול וואטסו מתאים לכל אחד ואחת בכל גיל. הוא הוכח כיעיל לנשים בהיריון ולאחר לידה, באשר הוא מרגיע, משכך כאבי גב הנובעים ממשקל עודף ואף מקל על השינה.

הטיפול מתבצע כאמור בסביבה שקטה, כאשר מציפים את המטופלים מעל המים כאשר הגוף כולו בא במגע עמם. הטיפול מתבצע בקצב אישי, מתון ואיטי, בהעדר כל לחץ סביבתי. ככל שהגוף והנפש כרוכים זה בזה, הרגיעה והשלווה שלהם מיטיבה עם המטופלים.

התנועה המדודה במים מאפשרת להגמיש אפוא את השרירים ולהגדיל בהדרגה את טווח התנועה. המטופלים חשים וחווים תחושה מהנה של מסוגלות. השיפור ניכר בהדרגה ועל מנת לשפר את המצב הגופני והנפשי חשוב להתמיד ולבצע סדרה של טיפולים.

טיפול מהנה ומועיל

טיפול וואטסו מהנה ומועיל והוא עשוי להיות מתנה מקורית מרגשת ליקרים לכם ופינוק אישי ו/או זוגי לעצמכם. גם בהעדר סיבה או בעיה שבגללה פונים לטיפול- חשוב לדעת כי הטיפול תמיד מועיל, עם סיבה או בלעדיה. הוא מפנק ומענג, כאשר המים החמים, השקט, התמיכה על ידי המטפל(ת) מאפשרים לגוף לצוף ולנוע באופן חלק וחופשי, בהעדר כל לחץ על חוליות עמוד השדרה.

הטיפול מתבצע במים שהחום שלהם נע בין 34-35 מעלות, בסביבה מרגיעה מוקפת ירק וצמחייה. אף שמוכרת האמירה כי אם שום דבר אינו מקולקל אין סיבה לתקן, טיפול וואטסו מועיל גם למי שלא לוקים בכל בעיה שהיא ולא סובלים ממנה. הערך המוסף של הטיפול גם לאנשים בריאים הוא בתחושה הנעימה שהיא משרה עליהם. המים טובים ונעימים לכולם.

כאשר אנשים מייחדים זמן לעצמם ומאפשרים לעצמם ליהנות מזמן איכות, הם מטפלים בגופם ובנפשם כחלק משימור עצמי חשוב וחיוני. טיפול במים הוא זמן איכות לגוף ולנפש. אתם נכנסים במהלכו לבועה של נועם, כאשר הסגולות הטובות של המים לא רק נוגעות בכם אלא ממש מחלחלות אליכם. אנשים שהתנסו בטיפול יצאו ממנו שונים מכפי שנכנסו אליו- כמו חדשים...

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה