המדריך המלא להפקת אירוע עסקי מנצח



הפקת אירועים עסקיים לחברות ולגופים עסקיים אחרים מהווה אתגר לא קטן.

בשורות הבאות ננסה להסביר בצורה קצרה ותמציתית, כיצד ניתן לארגן הפקת אירועים עסקיים שתביא תוצאות ותשפר בצורה משמעותית את הפעילות העסקית. מהו בעצם אירוע עסקי? כיצד ניתן להבטיח בדרך הטובה ביותר את הצלחת האירוע? התשובות – בהמשך.

אירוע עסקי – מה זה בעצם

אירוע עסקי הוא מפגש כל שהוא, שהמטרה שלו היא להגדיל את המכירות של העסק – בין אם באופן ישיר ובין אם בעקיפין. אירועים עסקיים יכולים לכלול מפגש בין נציגי המכירות של העסק לבין לקוחות פוטנציאליים, או מפגש הדרכה בינם לבין מנהלי החברה, או מי שאמונים מטעמה על הדרכה של צוות המכירות, או הטמעת נהלים. לעיתים, הפקת אירועים מהסוג הזה נועדה רק להעביר ישע כל שהוא, שישמש את אנשי המכירות בעתיד להגדלת הפעילות העסקית. הפקת אירועים עסקיים עשויה לשמש רק בעקיפין לצורך מכירות, והיא מיועדת יותר לחיזוק הקשר של לקוחות, או של מחליטנים בגופים עסקיים גדולים, עם החברה או הגוף המארגן את האירוע.

הפקת אירועים עסקיים – כך עושים זאת נכון

על מנת לארגן אירוע עסקי מוצלח, יש להקפיד על קביעת מטרה ברורה לאירוע, ארגון כלל האמצעים להשגה שלו והקפדה על זרימה נכונה שלו. הפקת אירועים עסקיים לחברות עשויה לכלול מטרות שונות, ולכן חשוב מראש לדעת לאן רוצים להגיע.

המטרה של הפקת אירועים יכולה להיות הגדלת המכירות באופן ישיר – קרי הצגה של מוצר או שירות שהחברה רוצה לקדם, בפני לקוחות פוטנציאליים. המשמעות – בסוף האירוע יש לצפות למכירה, או לכל הפחות להשארת פרטים מצד לקוחות פוטנציאליים, במטרה להמשיך את המו"מ. מטרה נוספת עשויה להיות הצגת מוצר או שירות חדש. קהל היעד במקרה הזה יהיו לקוחות פוטנציאלים, או לחילופין אנשי המכירות שיעסקו בעתיד במכירה. מטרה נוספת של הפקת אירועים עסקיים לחברות וללקוחות בכלל יכולה להיות חיזוק הקשר איתם. במקרה הזה, כדאי אולי לארגן אירוע חברתי, תוך מתן דגש לכך שהמוצרים והשירותים של החברה יודגשו כל הזמן אם כחלק מהאירוע, ואם בצורת מודעות או ברושורים.

לסיכום

קביעת המטרה כאשר מפיקים אירוע עסקי משפיעה באופן טבעי על האמצעים המוקצים לשם ההשגה שלה. עבור מכירת מוצרים תזדקקו למדריכים טובים, ואנשי מכירות שיודעים לדבר. עבור הצגת מוצר חדש – אדם בכיר, רצוי מוכר, שיוכל להציג את המוצר על כל המרכיבים שלו. חיזוק הקשר דורש מחשבה מקורית ויכולת ארגון טובה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה