מלון בוטיק אקסקלוסיבי בלב תל אביב



מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה מהנה בתל אביב? האם אתם מחפשים מלון בוטיק יוקרתי וייחודי בלב תל אביב?

ובכן, אם החלטתם לנפוש בעיר הגדולה כדאי לכם להכיר את מלון אינדיגו - מלון בוטיק אקסקלוסיבי הממוקם בלב מתחם בורסת היהלומים ברמת גן, במרחק נגיעה מחופי הים ומשלל האטרקציות, מרכזי הקניות ומוקדי הבילוי העיקריים בתל אביב.

המלון היוקרתי מציע עיצוב מרהיב ושובה לב, חדרים מאובזרים בקפידה בעיצוב מתוחכם, עדכני ומודרני, מתחם ספא יוקרתי, בריכת אינפיניטי מדהימה על הגג, בר טרנדי לצד הבריכה ומסעדת ביסטרו – בר בסגנון צרפתי עם נגיעות מהמטבח הים תיכוני.

מלון יוקרתי מפנק בלב תל אביב

בעשור האחרון הוקמו עשרות מלונות בוטיק בתל אביב, הדרישה לאירוח יוקרתי הולכת וגוברת, הן מצד הנופשים הישראלים והן מצד התיירות המגיעה לישראל. ישראלים רבים כבר הבינו כי כדאי לשלם עוד כמה שקלים וליהנות מחוויית אירוח נפלאה ויוקרתית, ובעיקר מחופשה שקטה ורגועה במלון המקפיד על מרב הנוחיות והפינוקים לאורחים.

חשוב לציין כי המלון האקסקלוסיבי מציע מיקום מרכזי ואטרקטיבי לכל האורחים, הוא מתאים לאירוח אנשי עסקים המחפשים מלון איכותי ושקט עם חדרים מרווחים ואבזור עשיר ונדיב, לרבות נגישות נוחה למרכז העסקים בתל אביב והסביבה. כמו כן, המלון מתאים לזוגות רומנטיים המחפשים חוויית אירוח ייחודית ומלאה בשיק וסטייל אירופאי קלאסי ומתוחכם.

מדוע כדאי להזמין חופשה במלון בוטיק יוקרתי בתל אביב?

תל אביב היא אחת הערים התוססות והמעניינות ביותר בכל העולם, יש בה שפע אטרקציות ושלל אתרים מעניינים. אין כמו חופשה בעיר הגדולה כדי לצאת מהשגרה, ליהנות ממופעי תרבות מעניינים, לבקר במוזיאונים חשובים, לבלות במסעדות מעולות וליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן ועוד. אם ברצונכם ליהנות מחופשה בלתי נשכחת בתל אביב, כדאי גם לכם להזמין חדר אירוח במלון בוטיק וספא יוקרתי בתל אביב, הסיבות העיקריות להזמנת חופשה במלון אינדיגו הן:

  • מלון בוטיק אקסקלוסיבי ברמה הגבוהה ביותר
  • מיקום מרכזי במתחם הבורסה ליהלומים, בסמוך לכבישים ראשיים ותחבורה ציבורית
  • המלון שייך לרשת מלונות היוקרה העולמית אינטרקונטיננטל
  • חדרים מעוצבים בסגנון קלאסי – אורבני לחוויית אירוח נפלאה
  • עיצוב קלאסי עם סטייל אירופאי בכל המלון
  • מתחם ספא יוקרתי עם מתקנים שונים ותפריט טיפולים מגוון
  • מסעדת ביסטרו בר צרפתית משובחת
  • בר טרנדי על הגג מול נוף אורבני עוצר נשימה
  • חדרי ישיבות ואירועים אקסקלוסיביים עם אפשרות להזמין ארוחות ומנות מתפריט עשיר ומגוון
  • צוות בעל תודעת שירות גבוהה

מהמלון קל להגיע לכל מקום בעיר, למרות שרבים מעדיפים לנפוש ולבלות במלון ובמתקניו השונים במהלך החופשה. בסמוך למלון יש מבחר מסעדות, בתי קפה, מעדניות ומאפיות, כמו כן בערב ניתן לבלות בבר במלון או בסביבה. מלון אינדיגו מזמין אתכם לחוויית אירוח אקסקלוסיבית ויוצאת דופן, כל ימות השנה.

למידע נוסף, לשאלות ולהזמנות הנכם מוזמנים לבקר באתר המלון, לחצו כאן!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה