חתונה במלון בוטיק - צ'קליסט למפיק



אחד הטרנדים הכי חמים של השנים האחרונות היא חתונה במלון בוטיק. זו הזדמנות לחוות משהו אחר מגני האירועים והאולמות הכל-כך ישראליים, אלא להרגיש באמת חוויה יוקרתית, אינטימית ואלגנטית מאד, שמותאמת באופן אישי לגמרי לכל זוג וזוג.

מפיק אירועים יוכל לעזור לכם להפוך את מלון הבוטיק למקום שמדבר בדיוק בשפה שלכם ויוצר עבורכם ועבור האורחים שלכם אירוע בלתי נשכח. מבחירת הקייטרינג ועד השכרת מקרן ומסך – אלו הדברים שמפיק טוב צריך לעשות עבורכם.

צ'קליסט שהופך כל אירוע במלון בוטיק למהמם במיוחד: 

תאורה – האם צריך להוסיף על הקיים?

בדרך כלל במלון בוטיק תמצאו שפע של פינות מוארות יותר ופחות שיוצרות אווירה קסומה ומאפשרות לאורחים להרגיש שהם באמת במקום מיוחד ויוקרתי והתאורה בהן מעוצבת כך שתתן אווירה בשעות היום והלילה. עם זאת, באמצעות תאורה נוספת, אפשר להוסיף עוד קצת לאווירה החגיגית. מפיק אירועים שחושב גם על עיצוב ואווירה, צריך לבדוק את התאורה במקום ולראות האם לצד השכרת מקרן ומסך צריך גם לשכור עוד תאורה. 

אוכל ויין – לאווירה יוקרתית באמת

חתונה במלון בוטיק מאפשרת לכל זוג לחשוב על תפריט שהוא באמת אוהב ויהפוך את החתונה שלו ל-שלו. חלק ממלונות הבוטיק מציעים שירותי מטבח פנימיים, עם שף שעובד במלון ועם תפריט אירועים קיים, במקרים אחרים צריך להביא ספק חיצוני.

מפיק אירועים אמור לעזור לזוג להגשים את החלום וליצור קשר עם חברות קייטרינג, שפים או מסעדות שיכולות לספק אוכל לאירוע במלון הבוטיק, במידה ובמקום אין מטבח פעיל לאירועים.

בכל הקשור ליין, שהופך את האירוע ליוקרתי ואלגנטי במיוחד, בדרך כלל בעלי המלון עובדים עם יקבים מקומיים שמספקים בקבוקי יין לאורחי המלון. 

האווירה האישית שבאה לידי ביטוי ברגעים מיוחדים

לפני האוכל, היין, העיצוב והתאורה, צריך לזכור שחתונה במלון בוטיק היא הזדמנות לאינטימיות – לתחושה אמתית של משפחתיות, חברות והנאה משותפת מהרגע המרגש הזה. אווירה אישית פירושה סרטונים, מצגות או כל דבר אחר שיכול להכניס את האורחים לסיפור של בני הזוג, או לחילופין להפתיע את בני הזוג ביום החתונה שלהם במחווה אישית מהאורחים האוהבים.

השכרת מקרן ומסך היא משימה חשובה בהקשר הזה. כדאי שהמפיק יעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה, שתוכל להציע את הציוד המתאים למקום, לפי מספר האנשים, גודל החלל וסוג התוכן שהולכים להקרין. בנוסף, כדאי לעבוד עם חברה שעוזרת בהתקנה ומוודאת שהכל עובד כמו שצריך.

הרגעים הקטנים יוצרים אירוע מושלם

היתרון הגדול במלון בוטיק היא האווירה שהוא יוצר והתחושה שלא מדובר פה בסרט נע של אירועים, אלא במשהו שהוא לגמרי עבור בני הזוג ובני המשפחה שלהם. הדיוק בפרטים הקטנים, חוויית האירוח לפני ואחרי החתונה, הפינוקים וההתאמה האישית – הם הופכים חתונה למיוחדת ובלתי נשכחת. מפיק אירועים יוכל לעשות את החיבורים ולהשלים את כל מה שחסר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה