סדנת לימוד איפור: יופי של מקצוע בשבילך



אחד התחומים המבוקשים של עולמות האופנה והטלוויזיה, הוא תחום האיפור. אם זורמת בך תשוקה עזה ליופי וניחנת ביכולות הבחנה בפרטים הקטנים, כדאי לך לשקול ברצינות ללמוד אותו אצל מומחים.

כיום את יכולה למצוא המון בתי ספר למקצועות יופי, בהם את יכולה להכיר וללמוד את כל רזי תחום האיפור. לצד זאת, את יכולה גם לבחור ב-סדנת איפור מקצועית, בה תוכלי ליהנות מיחס אישי וממוקד אשר יקנה לך ידע בצורה מעמיקה יותר.

את סדנאות האיפור המקצועיות, ניתן למצוא באופן נרחב אצל חברות איפור מובילות, אשר מציעות סדנאות איפור ייעודיות ברמה האישית. באפשרותך להצטרף לסדנא המתאימה בדיוק למה שמעניין אותך:

  • ·      סדנאות איפור וטיפוח ברמה הכללית.
  • ·      סדנאות איפור לפי נושאים: איפור ערב, הצללות, איפור עיניים מודגש ועוד...
  • ·      סדנאות איפור ממוקדות: הלמידה בסדנאות אלה מתמקדת במבנה פנייך ובאורח החיים שלך. בהתאם לזאת, השאיפה היא להתאים את האיפור לסגנונך האישי. 

חוץ מסדנאות האיפור האישיות, ניתן להצטרף לסדנאות איפור קבוצתיות המיועדות לעשרות  משתתפים. סוג כזה של סדנאות, יכול להתאים לארגונים עסקיים גדולים, וכמובן גם לבעלי עסקים עצמאיים בתחום האיפור. בסדנאות הקבוצתיות ניתן ללמוד על התאמת טקסטורות וגוונים – בכל הסוגים של מוצרי האיפור הקיימים. בנוסף, הסדנאות הקבוצתיות יכולות לסייע בצורה במציאת סגנון האיפור האישי ולתת המון טיפים מקצועיים חשובים.

איפה הכי כדאי לעבור סדנת איפור?

סדנאות איפור ניתן למצוא כיום בהרבה מאוד מקומות: החל מבתי ספר ייעודיים למקצועות היופי, דרך חוגים במסגרות קהילתיות ועד לעצמאיים המציעים סדנאות אחד על אחד.

השאלה הנשאלת היא, איך תוכלי לדעת מה הוא המקום הטוב ביותר?

ובכן, את התשובה לכך ניתן לסכם במילה אחת בדיוק – מ ק צ ו ע נ ו ת. הדרך הטובה ביותר, בה תוכלי להפיק את המיטב מלמידת תחום האיפור, היא ללמוד מהמומחים האמתיים. רק אנשים בעלי ניסיון,  כאלה שצברו "שעות יופי" בתוך התעשייה עצמה, יוכלו עבורך המורים הטובים ביותר. רק למידה ממקצועני איפור, תוכל להפוך אותך למקצוענית אמתית בעצמך. 

בסדנת האיפור המקצועית של מיקי בוגנים, תמצאי את כל הכלים הנדרשים עבורך בכדי להפוך למאפרת מעולה: 

  • מפגשים אישיים עם מאפרי-על, מהם תוכלי ללמוד איך להתאפר נכון בצורה עצמאית ולגלות את הטאץ' האישי שלך.
  • טיפים מקצועיים שלא תמצאי באף סדנת איפור אחרת. המאפרים של ביה"ס מיקי בוגנים, הם מומחים אמתיים בעלי ניסיון נרחב בתעשייה.
  • בין הנושאים הנלמדים בסדנת האיפור:

-       איפור לתעשיית האופנה

-       איפור להפקות ולצילומי סטילס

-       איפור לתחום הטלוויזיה

-       מגוון סגנונות לאיפור עיניים

-       ועוד...

הסדנא פותחה על ידי מיקי בוגנים, שהוא דמות בולטת מאוד בתחום האיפור בארץ וגם ברחבי העולם. באמתחתו של מיקי ניסיון רב ועשיר, הכולל עבודה מול כוכבות בינלאומיות כמו מריה קרי, דמי מור, גל גדות, בר רפאלי ועוד רשימה ארוכה של כוכבות. בנוסף, הוא גם ייצג מותגי אופנה מובילים וחשובים כמו לוריאל, איב סאן-לורן מייבלין ניו-יורק, ומותגים נוספים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה