החלפת דודי שמש בתל אביב



אין כמו מקלחת מים מרעננת כדי שתסייע לנו לשטוף מעצמנו את צינת הלילה ולהתחדש לקראת היום הצפוי לנו. יש אחרים שיטענו שהם דווקא חובבים יותר את מקלחות הערב או הלילה, בהן הם שוטפים מעצמם דווקא את היום שהיה ונהנים להתחפר בין מצעיה הנעימים של המיטה בעודם נקיים. איך אנחנו נוהגים לומר? איש איש במקלחתו יחיה.

אך מה קורה כאשר אתם נכנסים למקלחת כמו בימים טובים ואחרים, מעוניינים ליהנות מהמים החמימים שילטפו את עורכם בעדינות, רק כדי לגלות שאתם מתקלחים באמבט קרח?! ייתכן שמשהו קרה לחברכם הטוב – דוד השמש.

 

מחליפים את דוד השמש? רגע, חכו

החלפת דודי שמש בתל אביב היא בוודאות לא הפתרון הראשון אליו כדאי לכם לפנות. ראשית כל, לפני שתרוצו להזמין מתקין דודים, קודם כל בררו האם הדוד שלכם באמת נחוץ להחלפה, או שמא הוא זקוק ללא יותר מאשר תיקון קל. שימו לב ושננו זאת להבא – התקלה היחידה המחייבת את החלפתו של הדוד היא נזילות מים ממנו, בייחוד אם הדוד שלכם בא בימים ומשרת אתכם נאמנה כבר מעל ל-8 שנים. במקרה שכזה, תיקון אינו מומלץ שכן הוא אינו צפוי לשרוד זמן רב.

 

היתרון הלוהט

אחד היתרונות הבולטים של דוד השמש על פני דוד החשמל הוא האקלים הארצי. ישראל, היא ללא ספק מדינה שטופת שמש, ולכן חבל שלא לנצל את שעות פעילותה של הרבות של השמש כדי ליהנות מחימום מים חסכוני.

 

איך בוחרים דוד שמש?

יצביע בר המזל שניסה להיכנס להתקלח ומעולם לא נאלץ להיתקע עם מים קפואים כקרח, רק משום שנגמרו המים החמים. לכן, כדי להימנע מעוגמת הנפש, רצוי בעת החלפת דוד השמש, לוודא כי הוא מתאים לצריכה המשפחתית שלכם. נפח דודי השמש נע על סקאלה שבין 80 ל' ל-200 ל'. כדי להבין מהו המותאם למספר נפשות שלכם ולצריכה המשפחתית –

משפחה בת 2 נפשות תסתפק ב-80 ל' לעומת זאת משפחה בת 4 נפגשות תזדקק ל-120 ל'. לעומת זאת, משפחה בת 6 נפשות ומעלה כמובן זקוקה לנפח דוד מאסיבי יותר בגובה של 200 ל'.

מקלחת נעימה!

 

המאמר בשיתוף אורן רדה מומחה דודי שמש ואינסטלציה, למידע נוסף וייעוץ אישי בקרו באתר: https://www.plumber-telaviv.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה