גן עדן תיירותי: העיר ניס המהממת



העיר ניס (Nice) הממוקמת באזור הריביירה הצרפתית, נחשבת לאחד מיעדי הנופש התיירותיים המובילים ברמה הגלובאלית.

 עם נוף יפיפה לים התיכון, מרכזי קניות מגוונים, ומבנים בסגנון ארט-דקו, לא פלא שרבבות תיירים מרחבי העולם מזמינים טיסות לניס המדהימה. רגע לפני שאתם עומדים להיסגר על יעד החופשה הבאה שלכם, הנה 8 סיבות למה כדאי לכם לשנות תכניות ולטוס דווקא לניס:

אזור הטיילת של ניס

נפתח ונאמר כי אזור הטיילת של ניס, הוא אחד מהאטרקציות המרשימות ביותר שיש לעיר הנפלאה הזו להציע. מדובר במקום ההומה אדם בכל שעות היום. ניתן למצוא בטיילת מגוון רב של מסעדות וליהנות מארוחות דשנות, או לתפוס קצת רוגע ושלווה מול הים לצד איזה קוקטייל משובח.

שוק הפרחים של ניס

אם כיוונתם ליעד פסטורלי מהאגדות, שוק הפרחים של ניס הוא בדיוק מה שחשקה בו נפשכם. בקצוות השוק ישנם המון בתי קפה וגם חנויות בהן ניתן לקנות מזכרות. ממש במרכזו של השוק, תוכלו להתפעל מדוכני הפרחים הנדירים שמחכים אך ורק לכם. פעילותו של השוק נמשכת 6 ימים בשבוע, ורק בימי שני מתקיים במקומו שוק פשפשים.

מוזיאון מאטיס

המוזיאון על שם הנרי מאטיס, מציג את עבודותיו המרשימות של האמן המפורסם - מתחילת פעילותו ועד לסיום הקריירה היצירתית שלו. כמו כן, ניתן לראות במוזיאון מספר חפצים אישיים של הנרי ולסייר בחנות המתנות המציעה לקהל הרחב הדפסים של עבודותיו המובילות.

העיר העתיקה של ניס

אם אתם בעניין של אווירות תקופתיות, אתם פשוט חייבים להגיע לאזור העיר העתיקה של ניס. הליכה לאורכם של רחובות העיר, תגרום לכם להרגיש כמו בחנות עתיקות אחת ענקית. ובצרפת כמו בצרפת, כמובן שתוכלו ממסעדות, יין משובח, חנויות אופנה ועוד המון המון פינוקים. 

המצודה

ביקור במצודה הממוקמת בניס, תספק לכם נוף פנוראמי משגע המשקיף אל העיר ואל הים. במצודה קיימת מעלית שתיקח אתכם לפארק שנמצא בראש הגבעה. אנחנו אומרים מראש, תגיעו לשם עם מצלמה!

הקתדרלה הרוסית של ניס

כנסייה יפיפייה שבה נהגו להשתמש בני האצולה הרוסית בימים עברו. ברקע הקתדרלה, תוכלו לראות את המגדל המסורתי המתנשא אל על לצד עצי דקל טרופיים. הקתדרלה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 9:30-17:30.

מוזיאון הצילום

לכל חובבי תחום הצילום, מוזיאון הצילום הוא האטרקציה המושלמת עבורכם. במוזיאון תוכלו ליהנות מתערוכות אוניברסליות, כמו למשל את התערוכה המיוחדת המציגה דיוקנאות של סלבריטאים הוליוודיים. הכניסה אגב, היא חופשית. 

המוזיאון על שם מארק שאגאל

במוזיאון תוכלו להתפאר מיצירותיו הבולטות של הצייר מארק שאגאל. היצירות המוצגות שם מתארות בתורה קסומה סצנות תנכ"יות ידועות. כמו כן, מוצגים במוזיאון יצירות ויטראז'ים וציורי אהבה מהממים.

 

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות, זה להתחיל לארוז ולברר את מועדי הטיסות לניס הקרובים ביותר.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה