דגשים חשובים לפני קנייה שאתם צריכים לדעת על מזרונים בראשון לציון



לפני שמחליטים לרכוש מזרון חדש לחדר השינה חשוב שנבין שאנחנו ישנים המון שעות ביממה ולכן בחירת מזרון לחדר השינה חייב להיות רציני ולבחור את המזרן המתאים ביותר עבורכם.

קניית מזרון חדש היא משימה שאפשר לבצע אותה מאוד בקלות, ואפשר גם להסתבך איתה יתר על המידה. לפני קניית מזרון חדש כדאי לכם להכיר את סוגי המזרונים הקיימים, את היתרונות והחסרונות של כל אחד, את העלויות של כל אחד וכדומה וכמובן שיהיה איכותי ועשוי מהחומרים הטובים ביותר.

נקודות לפני קניית מזרון 

ראשית חשוב שתבדקו מזרון שיתאים לגודל ולמשקל שלכם אחרת הוא לא יהיה לכם נוח ועלול לגרום לכאבים בהמשך.לאחר מכן תשאלו את המוכר מאיזה חומרים מכיל המזרון,חשוב שתבקשו פירוט מלא כולל כל השכבות של הויסקו והלטקס שאומרים לכם שיש במזרן.

דבר נוסף שכדאי לדעת בעולם המזרונים אתם תמצאו מחירים גבוהים ומחירים נמוכים.מחיר גבוה לא אומר שהמזרן יותר טוב ולהיפך.כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש את הפירוט של מה מכיל המזרן ולהשוות עם מוצר אחר וככה להבין איפה קיבלתם יותר.לעיתים מותגים גדולים נותנים מחיר גבוה ולא בצדק ולכן צריך לבדוק אותם וכמובן גם לשכב על המזרונים ולהרגיש את הנוחות שלהם.יש היום לא מעט חברות מזרונים שנותנים את המזרון לניסיון לתקופה מסוימת שלאחר מכן אתם יכולים לשנות דרגת קושי או כל שינוי אחר שאתם רוצים ללא עלות,לכן תבדקו את עניין הניסיון בעת הקנייה.

נקודה נוספת חשובה היא נושא האחראיות,היום חברות נותנות אחראיות בין 10 ל15 שנה על המזרונים ולכן תבקשו לדעת בדיוק מה האחראיות נותנת ואם מי יש לדבר אם צריך משהו.

בסופו של דבר לאורך כל התהליך כדאי ללמוד על מזרונים באמצעות קריאה של חומרים מקצועיים מינימליים, לקבל חוות דעת מלקוחות שרכשו את המזרונים,וכמובן  לאתגר את האנשי מכירות ולהציב שאלות ענייניות, ולא לקבל את מה שהם אומרים בעיניים עצומות. רק כך באמת תעדו שאתם משקיעים את כספכם במזרון שיעניק לכם את התמורה הטובה ביותר.

חומרים שמכילים את המזרון

מזרן איכותי מכיל בתוכו מספר שכבות שונות שנותנות פינוק ונוחות,בין השכבות הפופולריות ביותר במזרנים ניתן למצוא:

חומר הויסקו- מזרוני ויסקו מיוצרים מחומר הנקרא Viscoelastic שפותח במקור עבור נאס"א. חומר הויסקו הוא מאין ספוג העשוי מפוליאוריטן אשר מעורבב עם כימיקלים שונים המאפשר למזרון הויסקו יכולות זיכרון ולמידה של מבנה הגוף. לחומר הויסקו יש יתרונות בריאותיים,הם מעניקים תמיכה מלאה לגב ומספקים שינה נוחה ונעימה. החומר הספוגי הנמצא בתוך המזרון, מעניק לו גם יכולת התאוששות וחזרה מהירה למצבו המקורי, חומר הויסקו  ידוע גם כמפחית לחץ על הגוף בשל יכולת השיקוע שלו,.

חומר הלטקס-חומר הלטקס מורכב מחומר בעל גמישות אורגנית, רכות מלטפת וקפיצית. חומר הלטקס המופק משרף עץ הגומי, משמש לרוב בפיתוחים שונים בענף השינה, ביניהם לייצור מזרנים. מזרון לטקס באיכות טובה עשוי להעניק פתרון לכאבים פיזיים בגוף הנגרמים כתוצאה משינה לקויה ולשפר את איכות השינה וכמובן את איכות החיים.

דרגות קושי במזרן

שמגיעים לרגע לבחור דרגת קושי למזרון חשוב שנבחר דרגת קושי שמתאימה עבורנו,עדיף ללכת למקום שעושים בשבילכם מזרונים בהתאמה אישית כדי שיתאימו את דרגת המזרון בהתאם אליכם.

בדרך כלל אנשים ששוקלים 90+ עדיף בשבילהם דרגת קושי קשה יותר כדי שהמזרן יוכל להחזיק את הגוף כמו שצריך.משקל רך יותר מתאים לאנשים עד 85 קילו.

שכן יש לא מעט חנויות היום שאפשר לעשות במזרון זוגי צד אחד רך יותר וצד שני קשה יותר לפי בקשתכם.

 

המאמר נכתב בשיתוף פולימדיה המספקת מזרונים בראשון לציון והסביבה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה