בחירת דק ופרקט לבית ולמשרד בראשון לציון ובחולון



עיצוב הבית כמו גם עיצוב המשרד, הוא נושא חשוב עד מאוד שיש לדון עליו הרבה לפני הבחירה והביצוע. להבדיל משנים עברו, אז נחשב העיצוב למותרות, כיום העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מההוויה.

רבים שוקלים לשפץ את ביתם וזונחים מחשבה זו בשל החשש משיפוץ, שישתק את שגרת חייהם אך הם אינם מודעים לכך כי דקים כמו גם פרקטים, מאפשרים לכל אדם לשפץ את ביתו או את משרדו במהירות ומבלי להיכנס לנבכי השיפוצים, לא מבחינת העלויות ולא מבחינת משך השיפוץ.

דקים וגם פרקטים, מאפשרים לכל אדם ליצור אווירה חמימה, נעימה ויוקרתית בבית ו/או במשרד וכל זאת בעלות הגיונית ושווה לכל כיס.

מדוע פרקט?

הבחירה להתקין פרקטים בבית העסק או בבית, היא בחירה המאפשרת לבעליה להיפרד לשלום ולא להתראות מאווירת הקרירות אשר עוטפת את החלל ואת מקומה תתפוס האווירה הנינוחה והחמימה המסייעת הן לאפקטיביות של העובדים אך לא פחות חשוב מכך, מסייעת להתרשמות הלקוחות.

מרבית מבעלי העסקים אשר התקינו בביתם פרקטים, למדו והצהירו כי תפוקת העבודה במשרד עלתה, וכך גם העסקאות שנסגרו אל מול הלקוחות. גם בעלי דירות שבחרו להתקין פרקטים בחולון או דקים בראשון לציון, מעידים כי השהייה בבית הפכה לנעימה יותר באופן משמעותי מ- בעבר.

כמה עולה להתקין פרקט

העלות אותה תדרשו לשלם בעבור פרקט משתנה מאחד לשני ובהתאם לסוג הפרקט אותו אתם מבקשים להתקין בביתכם או במשרד. ישנם מספר רב של סוגי פרקטים וביניהם למינציה, פרקט לבן, פרקט עץ טיק בורמזי ועוד. בהתאם לסוג העץ שתבחרו כך תשלמו בהתאם את המחיר.

בדיוק כפי שישנם מחירים שונים לפרקטים בהתאם לסוג ואיכות חומר הגלם, כך ישנם מחירים שונים עבור דקים בהתאמה לסוג חומר הגלם ממנו יוצר הדק ובין היתר דק סינטטי, דק מעץ טיק בורמזי, עץ מלא וכיוצא בזאת.

אם אתם מתכננים לרכוש דק לגינה, עליכם לקח בחשבון כי הם חשופים לשינויי מזק האוויר עצם היותם מותקנים בגינה החיצונית, ועל כן יש לרכוש את איכות הדק בהתאם ולו על מנת שתוכלו לינות ממנו לאורך זמן ולא תאלצו לעסוק ולהשקיע במקרה הטוב בתיקונים חוזרים ונשנים ובמקרה הפחות טוב בהחלפה תדירה של הדק.

לסיכום

בבואכם לרכוש דק או פרקט, למשרד או לביתכם, קחו בחשבון את כל סוגי הפרקטים והדקים הקיימים בשוק ובחרו באחד אשר מתאים לכם בהתאם לצורך ולמטרה.

הכתב באדיבות ווד גאלרי http://www.wood-gallery.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה