ניקוי שטיחים לעסקים ולבתים פרטיים



מדי תקופה ולעיתים גם לקראת החגים נחליט לבצע ניקיון יסודי בבית או במשרד שלנו, ניקיון שלא נבצע אותו מידי שבוע וגם לא מדי חודש, בייחוד כשמדובר בניקוי שטיחים או ספות, פריטים אלו לא תמיד מקבלים את היחס ההולם, אך אחת לכמה זמן חשוב שנשקיע ונחדש את המראה שלהם ונחזיר אותו לקדמותו.

 

את הניקוי הזה נבקש לעשות הן בבית הפרטי שלנו והן במשרד שמכיל עובדים ולקוחות רבים. המראה של החלל שלנו הוא המראה שלנו ולכן יש להשקיע בו ולא להזניח דבר. ניקוי שטיחים היא פעולה שצריכה להתבצע אחת לכמה זמן ולכן כל חג שמתקרב הוא תזמון מעולה להתחדשות. ניקוי שטיח מאוורר את הסיבים של השטיח, מאריך את חייו של המרבד ומחדש את כל המראה הכללי והעיצובי של החלל.

אורך חיי השטיח                                                                                               ידוע כי שטיח שלא נוקה ומתלכלך הרבה עשוי לאגור בתוכו חיידקים וליצור סביבה שמזיקה לבריאות. במידה ותזניחו את השטיח ביום יום הוא יאבד מהיופי שלו והוא יכול להעכיר את כל המראה העיצובי של החלל. לרוב יהיה עדיף רצפה עירומה מאשר שטיח מוזנח. אך ידוע ששטיח מעניק חמימות ומשדרג את החלל ולכן יש להשקיע בו ולנקות אותו מדי כמה זמן ניקיון יסודי. זאת תוכלו לעשות על ידי חברה שזה תחום העיסוק שלה והמומחיות שלה שיש לה מחירון ניקוי שטיחים באתר לפי כל סוג וגודל שטיח.

ניקוי במפעל                                                                                                                             ניקוי שטיח במפעל מתבצע באמצעות חברה לניקוי שטיחים מקצועית שמומחית בניקוי שטיחים מקיר אל קיר / שאגי / פרסיים / אפגניים, היא תוביל את השטיח שלכם למפעל שמחזיק בכל האביזרים והמכונות שמשפריצות זרם מים שמסייע לכל הלכלוך ולכמויות האבק להיפלט החוצה, כמויות לכלוך שהצטברו במהלך הזמן עמוק בתוך סיביו של השטיח, פעולה זו תחזיר לשטיח את המראה הצח והגוון הראשוני וגם המגע הנעים שקדם לו. לאחר מכן השטיח יעבור ייבוש ויחזור אליכם ישירות לבית או למשרד נוצץ ובוהק ועם ניחוח נעים.

ניקוי שטיח בבית הלקוח                                                                                                                                 חברה לניקוי שטיחים תגיע גם אליכם למשרד או לבית הפרטי עם כל התכשירים ומכשיר הניקיון ותוכל לבצע את העבודה במקום. טרם הגעתה היא תקבל מכם את כל הפרטים אודות השטיח מאיזה סוג הוא, מה גודלו ועוד. כל הפרטים הללו יאפשרו לתת לכם הצעת מחיר ולהבין באילו תכשירים יש לעשות שימוש על מנת לא לפגוע חלילה בסוג הסיבים של השטיח שלכם.

נכתב באדיבות: אשר שטיחים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה