מדוע כולם חותמים בשנים האחרונות על הסכמי ממון?



זוגיות היא ללא ספק אחד מהדברים הכי חשובים שיש לכל אחד מאיתנו בחיים.

לכן ברור מדוע גם אתם שמחים ונרגשים מההבנה שמצאתם אהבה ושאתם רוצים למסד את הזוגיות שלכם בדרך כזו או אחרת. זה ממש לא משנה אם אתם מתחתנים ברבנות, נוסעים לקפריסין ומתחתנים בחתונה אזרחים או שאתם עושים כל טקס אלטרנטיבי אחר. מה שבטוח זה שאתם מתחילים את החיים המשותפים שלכם עם הרבה תקווה בלב, אך האמת היא, שלא תמיד הדברים עולים יפה כמו שהייתם רוצים ומצפים. זו הסיבה שבגללה כולם חותמים בשנים האחרונות על הסכמי ממון והאמת היא, שגם לכם זה כדאי. הסכם של ממון יוכל למנוע מכם הרבה אי נעימויות במהלך הדרך ואין ספק שבצורה כזאת תוכלו לישון בשקט.

מה בדרך כלל כוללים הסכמי ממון?

אומנם זה נכון שהסיבה העיקרית לחתום על הסכם של ממון היא בעצם חלוקת הממון בין בני הזוג, אך אם אתם כבר משקיעים וחותמים על הסכם כזה, כדאי יהיה להכניס בו עוד כמה סעיפים שיכולים להיות חשובים לכם. לדוגמא: אם יש לכם אידיאולוגיה מסוימת לגבי האופן שבו תרצו לחנך את הילדים, האופן שבו תרצו לגדל אותם או לחלוק את האחריות ביניכם – כדאי יהיה לציין זאת בהסכם הממון. יתרה מכך, לא מדובר רק על ממון שיש לכם כיום בבנק אלא גם על רווחים עתידיים שאתם צפויים לצבור ואפילו על הנכסים שכל אחד מכם מביא איתו לאיחוד הזוגי. הסכמי ממון יכולים להיות מאוד מפורטים ולמעשה, ככל שהם יהיו יותר מפורטים, כך התוצאה תהיה טובה יותר בשעת אמת. לא ניתן יהיה להתווכח על חלק מהנושאים, כך שאפילו אם הפרידה לא תהיה נעימה, ניתן יהיה לצלוח אותה מבלי שזה יהפוך להיות מורכב מידי.

בחירת עורך הדין שלכם

בין אם שייכים לאותם זוגות חד מיניים שרוצים לחתום על הסכמי ממון ובין אם אתם זוג נשוי של גבר ואישה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק לאיזה עורך דין אתם פונים. הרעיון הוא לפנות רק לעורך דין שיוכל לתת לכם שירות כמה שיותר מקצועי בתחום הזה, כי אם יש משהו בטוח, זה שהרעיון הוא לפנות אל מישהו שתוכלו לסמוך עליו. לכן, מתוך הרבה עורכי דין שעוסקים בענף הזה כדאי יהיה לפנות אל עו"ד:

  • ·       מנוסה ומקצועי
  • ·       מומלץ
  • ·       זמין
  • ·       אדיב

וכזה שיוכל להכניס עבורכם להסכם כל פרט שאולי מעניין אתכם. אתם לא צריכים להבין בעצמכם כיצד עושים את ההסכם או איזה סעיפים צריכים להיות בו, כי זה בדיוק התפקיד של עוה"ד. מה שכן, אם יש משהו שיכול להיות קריטי עבורכם ושהייתם רוצים להכניס להסכם, חשוב שתציינו זאת בפני עוה"ד ושתאירו את עיניו לעניין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה