כדאי לדעת לפני שרוכשים ציוד הגברה



עולם ההגברה מכיל כיום מגוון עצום של מוצרים מסוגים שונים, הפונה לקהל רחב יותר מאי פעם בעבר – החל מאומנים מקצועיים או מקומות המארחים הופעות וזקוקים לציוד הגברה מקצועי ברמת האיכות הגבוהה ביותר ועד לחבורת חברים המעוניינים בבידורית פשוטה בשביל הקריוקי במסיבת הרווקים של אחד מהחבר'ה.

בין אם אתם נמצאים בצד המקצועי והתובעני יותר מבחינת דרישותיו מציוד ההגברה ובין אם אתם מעוניינים בציוד חובבני ופשוט יחסית לצורך הנאה אישית בלבד, חשוב להכיר כמה מאפיינים בסיסיים ורלבנטיים של עולם ציוד ההגברה בטרם מבצעים את הרכישה – 

טווח רחב של מוצרים עבור כל צורך – עולם ציוד ההגברה הוא כאמור עולם מפותח ועשיר במוצרים שונים אשר תוכננו על מנת לתת מענה לכל צורך וצורך. לכן, במידה ואתם זקוקים למערכת הגברה מסוימת, או אף לפריט בודד, חשוב לעשות מחקר מקדים ולמצוא אילו

מוצרים קיימים בשוק אשר עונים על הצרכים שלכם. סביר להניח שתמצאו לפחות כמה כאלו, ואז ניתן לעבוד לבדיקות הבאות – מיהו היצרן ועד כמה הוא נחשב לאיכותי, מהם המאפיינים הספציפיים של המוצר והאם האם מתאימים לכם בדיוק וכמובן – מהו המחיר.

התאמת סוג מערכת ההגברה לצרכים שלכם – ישנם כאמור סוגים רבים ושונים של ציוד הגברה, אך לא כל מערכת הגברה מתאימה לכל צורך. 

ניתן לקנות מערכת הגברה איכותית ביותר בהרבה מאוד כסף,  אך היא לא בהיכרך תתאים לצורך הספציפי שלכם, ולכן חבל לקנות בטרם מבינים האם אותו מוצר אכן תואם את הצרכים שלכם. לדוגמה, עבור מי שמעוניין במערכת הגברה מקצועית על מנת להעביר הדרכות, הפעלות וכד', מספיק סט של מיקרופונים אלחוטיים טובים, מיקסר, ושני רמקולים איכותיים.

לעומת זאת, עבור מי שמעוניין במערכת למסיבה רבת משתתפים עם מוסיקה מגוונת בווליום גבוה, כמובן שמדובר בצורך שונה לחלוטין המצריך מערכת הגברה תואמת את המרחב ואת גודל הקהל אליו היא מיועדת. 

כך גם המקרה עבור המעוניינים במערכת הגברה טובה להשמעת מוסיקה קלאסית שקטה (למשל – מסעדות וכד'), לעומת המעוניינים במערכת אשר תצטיין דווקא בהשמעת מוסיקה רועשת כמו רוק כבד או מוסיקה אלקטרונית. מומלץ להגדיר בדיוק מהם הצרכים שלכם והשימושים הצפויים של ציוד ההגברה שאתם מעוניינים לרכוש, לחפש מוצר המתאים לדרישותיכם ולהתייעץ עם אנשי המכירות של האתר בו אתם מחפשים את ציוד ההגברה. 

חשיבותה של תעודת האחריות ושל קנייה ממוכר אמין ומקצועי – כל ציוד הגברה מכיל אינספור רכיבים אלקטרוניים משוכללים ורגישים במידה מסוימת, אשר עלולים להתקלקל במוקדם או במאוחר. ברבים מן המקרים, ניתן לטפל בבעיה על ידי החלפת רכיב קטן ומסוים, אך זאת ניתן לעשות רק במעבדה מקצועית המתמחה בציוד הגברה. על מנת שלא תידרשו לקחת את מערכת ההגברה שרכשתם למעבדה מקצועית פרטים על חשבונכם ברגע שמתגלה תקלה, חשוב מלכתחילה לרכוש את הציוד ממוכר אמין ומקצועי מהיבואן הרשמי, אשר מציע תעודת אחריות על המוצר שאתם רוכשים, ומספק שירותי תיקון והחלפה, או מקשר אתכם ליצרן/יבואן לצורך ביצוע התיקון. בכישה מהמקום הנכון יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף ועגמת נפש.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה