פתרונות איטום גגות לסוגי מבנים שונים



איטום גגות הוא נושא אקוטי לצורך חיים תקינים וללא רטיבות ונזילות בבניין רב קומות. בחברת אדיב קיימות כמה שיטות לאיטום גגות חלקן שיטות ותיקות המוכיחות את עצמן ומקצתן שיטות חדשניות ומבטיחות.

 

איטום באמצעות פוליאוריטן

איטום גגות באמצעות חומר הפוליאוריטן היא שיטה חדשנית. החומרים המרכיבים חומר זה יוצרים יחד מבודד איכותי, עמיד וחזק במיוחד גם בפגעי מזג האוויר. החומר מצוין גם במאגרי מים או בריכות וגם כשיש כמות גדולה מאד של מים במאגר הם לא חודרים את שכבת האיטום.

איטום זה מתבצע בהליך של התזה ולכן נוח מאד להתיז אותו על הגגות בין קולטי השמש והמדחסים . בשלב הראשון מורחים שכבת יסוד, מעליה שכבה בהתזה באמצעות המכונה המיועדת לכך, המפזרת את החומר באופן אחיד על פני כל השטח.

איטום באמצעות זפת חמה

ברוב המבנים הישנים מזפתים מדי שנה את הגג באמצעות זפת חמה מדובר בחומר שהוא זול יותר מחומרי האיטום האחרים ולכן נפוץ מאד. לפני ביצוע העבודה, יש לנקות באופן יסודי את הגג על כל פינותיו כולל פתיחת המרזבים והוצאת לכלוך, עלים וחלקי זפת שעלולים לסתום את מעבר המים וכך יצטברו מי גשם על הגג שעלולים לחלחל לדירות הממוקמות מתחת לגג.

החומר הוותיק מוכיח את עצמו כאוטם מצוין ולכן משתמשים בו מדי שנה. גגות שזופתו עד עתה בזפת, יתקשו לבצע איטום באמצעות חומרים אחרים ולכן המגמה היא ברוב המקרים להמשיך בשיטה הישנה.

בחברת אדיב ישנם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, מורחים באופן אחיד את הזפת מעליה רשת אינטרגלס ולאחר מכן שכבה נוספת של זפת חמה. לאחר ייבוש מוחלט של הזפת, מורחים מעליה גם שכבת סיד כדי לשמר את הזיפות שלא יתקלף.

איטום שלילי באמצעות הזרקות

זהו איטום במקומות שבהם אין מעבר עקב חדירת מים או רטיבות ולכן הביצוע הוא באמצעות מכל המלא בחומר איטום צמנטי או אקרילי על פי הצורך. דוחסים את כל החומר פנימה דרך החריצים והסדקים לעומק רב בעזר הפייה הארוכה. החומר מתנפח וכך מכסה בשטח הפנימי את כל השטח שהצריך איטום.

איטום באמצעות חומרים על בסיס אקרילי

אלה הם חומרים הבנויים על בסיס מים ומותאמים למריחה על משטחי בטון ויוצרים אטימה מושלמת. החומר האקרילי מיועד בעיקר לגגות משופעים, גגונים ומרפסות. חברת אדיב תספק לכם מגוון רחב של חומרים איכותיים שעמם מתבצע איטום הגג בצורה הבטוחה והעמידה ביותר.

איטום באמצעות יריעות ביטומניות

איטום באמצעות יריעות ביטומניות, זוהי שיטת האיטום הנחשבת לטובה ביותר . היריעות המיוצרות מחומרים איכותיים במיוחד יוצרות איטום מושלם.

היריעות נפרסות על פני שטח הגג, זו לצד זו ומולחמות האחת לשנייה תוך יצירת פס כפול ומשותף כדי שלא ייפתחו החיבורים. ההמלצה היא להתחיל את העבודה בחלק הנמוך של הגג, ולעלות כלפי מעלה. מלחימים גם את אזור הרולקות ולסיום מבריגים את כל החיבורים להצמדה מושלמת .

צרו קשר עמנו בחברת אדיב וקבלו את העבודה המקצועית ביותר והמשתלמת ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה