המדריך לרכישת טבעת אירוסין



אתם יוצאים כבר מספיק זמן, הסביבה לוחצת "מתי חתונה, מתי חתונה" ואז מגיע הרגע להציע. אתה חושב על הצעה מיוחדת במינה, כזאת שהיא לא תשכח לעולם…

רק רגע אחד, מה עם הטבעת? כבר חשבת על משהו?

מדובר באחת הרכישות המשמעותיות ביותר שגבר מבצע בחייו, בכל זאת, לא כל יום מחפשים את טבעת החלומות עבור זו שהולכת לחיות איתך לנצח.

כל אישה חולמת על טבעת אירוסין מושלמת בשבילה, ואנחנו נעשה הכל כדי שהיא תהיה מוקסמת ומרוצה.

אז מאיפה מתחילים?
עליכם לבדוק קטלוגים, להציץ בקולקציות, לערוך השוואות רלוונטיות ואפילו להגיע אל חנות התכשיטים כדי להתרשם בעצמכם, מראה עיניים תמיד עדיף על תמונות. מגוון טבעות האירוסין רחב מאוד ועל כן חשוב להיות ממוקד ומאורגן, זה יוריד מכם לחץ בהמשך.

דעו את הסוג שאתם מחפשים, כל אישה בעלת טעם אחר, הכוונה כמובן היא לסוג הזהב: הצהוב והלבן, בנוגע לדגם (עליו היא רמזה כבר תקופה) הסירו דאגה! אפשר ליצור את אותו אחד, בזהב הנבחר. 

מה ההבדלים?

ראשית, סוג המתכות המעורבבות עם הזהב. היחס שלהן, הוא זה שקובע את טוהר הזהב.נפרט -

זהב צהוב מעורבב עם נחושת וכסף. צבעו המקורי הוא צהוב, ולכן תכשיטי זהב עטורי יהלומים כדוגמת טבעות אירוסין יראו טבעיות יותר, זה משתלב בצורה כמעט מושלמת.רבים בוחרים בזהב צהוב כאשר הכלה המיועדת בעלת גוון עור כהה ושזוף יותר.

זהב לבן  מעורבב עם מתכות לבנות שונות כגון אבץ, ניקל ופלדיום. מכיוון ואחרי הערבוב נשאר עדיין גוון צהבהב במעט, מצפים את התכשיטים בשכבת רודיום. המטרה היא לטשטש את הצהוב ולהדגיש את הלבן, שיבריק. כאמור, תכשיטי זהב לבן מתאימים יותר לנשים בעלות עור בהיר.

מתי קונים?

חשוב להגיע אל חנות התכשיטים כשאתם פנויים מבחינת זמנים, רגועים, נינוחים ולא ממהרים לשום מקום. חווית הקנייה היא חלק לא קטן ממסע ההתרגשות אותו אתם חווים בלאו הכי. בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן. צוות קשוב לצרכי הלקוח, סבלני, שיותר מישמח לקלוע בדיוק לרצונכם (של המיועדת  הכוונה).

מה התקציב שאנחנו צריכים?

רכישת תכשיט באופן כללי דורשת התייחסות לתקציב, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בטבעת אירוסין. חשוב לדעת מראש כמה אתם מוכנים להשקיע, ורק אז להתחיל בחיפוש. יכול להיות שלולא הגדרת התקציב, תבזבזו זמן על טבעות אירוסין שעולות יותר ממה שאתם יכולים לאפשר לעצמכם.

עדיין מתלבטים ומתחבטים?

בבורסה רמת גן בטוח תמצא את עצמך. במקום מספר חנויות תכשיטים, כאשר כל חנות מיוחדת בפני עצמה, בעלת סגנון שונה, קו עיצוב משלה, ייתכן ותפגוש  מעצבים שונים המעצבים טבעות אירוסין בעצמם, או כאלה שמייבאים מן העולם.

העיקר-  שתגיע אל המיועדת, עם הטבעת הנכונה :)

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה