5 סיבות טובות לקנות מכונת אספרסו למשרד



אם אתם בעלי חזקה על משרד, העובדים והאורחים שלכם צריכים להרגיש כמו בבית. הרגשה זו מבוססת היטב כאשר המכונות במשרד מצביעות על נגישות בתחומים שונים: מאווררי ייבוש בתאי שירותים, מזגנים, ואפילו במטבח יש כלי שמסייע מאד לתדמית: מכונת אספרסו. למעשה, זוהי מכונת קפה אשר יכולה לייצר גם נס קפה לסוגיו וגם אספרסו קצר וארוך. מכונה זו משפרת פלאים את האווירה במשרד ומנחילה לכם מגוון משמעותי של יתרונות פונקציונאליים.

 

ייצוגיות מול אורחים וקולגות

כשבאים לבקר אתכם במשרד אנשים שאתם חפצים ביקרם, היו אתם חפצים במראה המשרד שלכם. עם מכונת קפה במטבח, הלקוח או האורח לא יוכלו לחוש יותר מרוצים. במזגם את הקפה שהם הכינו לעצמם הם יצאו מהפגישה במצב רוח מרומם.

עיצוב חסר תקדים במטבח

למותר לציין כי העיצוב של מכונות קפה תורם רבות לעיצוב המטבח או מזנון הקפה המשרדי שלכם. כשאתם עובדים במשרד, ודאי תבקשו לקחת הפסקה ולגשת לחדר המטבח. במצב זה, אין כמו מכונת קפה בשביל לקדם את פניכם וליצור בחדר עיצוב דקורטיבי וחסר פשרות.

תחזוקה קלה ופשוטה בכל מכונה

מי אם לא אתם, חובבי הקפה, יודעים כמה קשה זה להסיר אבנית מקומקום שלא נוקה זמן רב, או לנקות פילטרים ומסננים שצברו אבנית וכתמים. המכונה מתפרקת לרכיביה הקטנים ביותר ללא צורך בהברגה או פעולת קונסטרוקציה כלשהי, אלא באמצעות שליפות פשוטות המהוות הוראות יצרן. בדרך זו, לא רק שעובדתית קל יותר לנקות מכונת אספרסו, אתם תגלו שהאבנית שלה הרבה יותר קלה להסרה. חומצות כמו מלח לימון וסחבות מסוג סקוטש ברייט לא יידרשו בכלל בניקוי המכונה הזו.

 זמני המתנה מהירים מאד למוצר הקפה הסופי מרגע ההדלקה

בשונה מקומקומי קפה, מכונות אספרסו ידועות כמהירות מאד בהכנת המשקה. המים מתחממים מהר, והחומרים שתמזגו למשפכים השונים יהיו מוכנים לשימוש מבצעי בתוך שניות בודדות. בכך, תוכלו להכין גם נס קפה וגם אספרסו בפרקי זמן קצרים ביותר מרגע הדלקת הסוויטש.

חיסכון חכם בחשמל

המכונה הזו אינה רק פועלת כמו שצריך בעת השימוש, אלא גם מציגה ביצועים חכמים בשגרה. כאשר היא לא בשימוש, היא יכולה להיכנס למצב שינה שחוסך העברת תמסורת חשמלית. כשתיגשו להשתמש בה שוב, תיווכחו שהיא תיכנס למצב פעולה מהר מאד.

החלטתם לפנק את עובדי המשרד במכונת אספרסו חדישה ואיכותית המאפשרת ליהנות ממבחר טעמי קפה איכותיים ומפנקים? חשוב לבחור בחברת מכונות אספרסו אמינה ואיכותית ולכן אנו ממליצים על קדמה מכונות קפה – איכות ללא פשרות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה