טיפול בפיגמנטציה בלייזר



הם נאספים לאט לאט במשך השנים ולמרות שאינם נחשבים לסימני גיל מובהקים עדיין הם מעידים על כך שאדם הוא כבר לא בתחילת חייו.

אלה הם כתמי פיגמנטציה, אותם כתמים הנראים ומתווספים על עור הפנים, פרקי כף היד ואזור המחשוף. השיטה הנחשבת ביותר לטיפול בפיגמנטציה היא באמצעות לייזר. איך עובדת השיטה ומהם היתרונות שלה?

ממה נגרמים כתמי פיגמנטציה?

היווצרותם של כתמי פיגמנטציה על העור היא שילוב של מספר גורמים. אחד הגורמים שלא ניתן להימנע ממנו הוא הגיל. עם התקדמות הגיל נוצרים יותר כתמים על העור. גורם נוסף הוא גנטיקה. יש משפחות בהן הנטייה לפיגמנטציה גבוהה יותר. גרם שלישי הוא השמש. נזקי שמש מהווים גורם משמעותי להיווצרות פיגמנטציה, במיוחד בקרב הרגישים יותר, בעלי עור בהיר. גורם נוסף הוא גורם הורמונלי. נטילת גלולות וגם הריונות גורמים לעליה בפיגמנטציה. גורמים נוספים הם עישון, תרופות כרוניות מסוימות, הסרת שיער בשעווה מהפנים, תכשירים קוסמטיים הגורמים לפגיעה בעור.

טיפול בלייזר- השיטה היעילה ביותר לטיפול

ישנן מספר שיטות טיפול בפיגמנטציה. עם השיטות נמנות: טיפול באמצעות תכשירים להבהרה, פילינג כימי, טיפול באמצעות גלי רדיו או באנרגיית אור. השיטה שנמצאה כיעילה במיוחד היא הסרת פיגמנטציה בלייזר. לייזר נחשב לטיפול העדין והמהיר ביותר להסרת פיגמנטציה מכל הסוגים: כתמי שמש, גיל, כתמי לידה ועוד. עוצמת הלייזר וסוגו נקבעים ומותאמים לסוג הכתם ומידת העומק שלו.

איך בדיוק עובד טיפול בלייזר?

הטיפול בלייזר הוא לא פולשני. הוא שולח קרן ומפרק באופן ממוקד מאוד את פיגמנט המלנין אשר יוצר את הכתם וזאת מבלי לפגוע ברקמות אחרות שסביבו ובגוון העור. הלייזר מייצר גל חזק של אנרגיית אור המתורגמת לחום ונספגת רק ע"י תאים המכילים מלנין שיוצר את הפיגמנטציה.

כמה זמן נמשך הטיפול?

אורך הטיפול ומספר הטיפולים שיהיה בהם צורך תלויים בגודל השטח עליו נעשית העבודה ובסוג הכתם. כתמים הטבועים עמוק יותר בעור (שהם דווקא הכתמים הבהירים יותר) יהיו קשים יותר לפירוק. טיפול אחד אורך בין רבע שעה לחצי שעה. לעיתים יכול להספיק טיפול אחד ולעיתים יהיו שלושה טיפולים בהפרש של כחודש זה מזה.

האם ניתן לטפל בכל אזור בלייזר?

הסרת כתמי פיגמנטציה בלייזר אפשרית בכל אזור. סוג הקרן ועוצמתה מותאמים לאותו אזור כך שאין סיבה לחשוש. ניתן לבצע את הטיפול באזור הצוואר, הידיים וגם הפנים.

האם מדובר על טיפול כואב?

טיפול בלייזר אינו כואב. התחושה המתקבלת אצל רוב האנשים היא של עקצוץ קל, תחושה שלא גורמת ליותר מאי נוחות קלה.

לסיכום, ביליתם בחוף הים במשך שעות? אתם חלק ממשפחה בה כתמי פיגמנטציה הם חלק מהחבילה? הסרת כתמי פיגמנטציה בלייזר היא פתרון מעולה עבורכם באמצעותו תוכלו להסיר גם כתמים עקשנים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה