5 פרמטרים חשובים לשיפור המרות בחנות וירטואלית



מה עושה את ההבדל בין חנות אינטרנטית שמוכרת הרבה לאחת שרבה על השאריות? האמת היא שדי הרבה. ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על כמות ההמרות שהאתר מצליח להשיג. על מנת לשפר את הרכישות, חשוב לשמור על ממשק פשוט וקל על מנת לא לסבך את הגולש. חשוב לשפר את חוויית הגלישה על ידי כך שמצמצם את זמני הטעינה של העמודים ונשתמש בתמונות איכותיות ועיצוב מושך. מעבר לכך, חשוב לייעל את שלב התשלום, לאפשר מדיניות החזרת מוצרים נוחה ולהדגיש שהאתר בטוח באופן הרמטי לתשלום.

 

פשוט וקל, קצר ולעניין

ממשק המשתמש של כל חנות וירטואלית חייב להיות פשוט כמו לאכול עם סכין ומזלג, ולא כמו לאכול עם צ'ופסטיקס, שהוא עניין מסובך יחסית למרבית הישראלים. ממשק משתמש מדבר על עד כמה קל ללמוד את האתר ולנווט בו. עד כמה הגלישה היא קלה, פשוטה ונוחה. אם הממשק מסובך והמשתמש אינו מוצא את עצמו או את מבוקשו, אנחנו רק מרחיקים אותו. יש לפשט ולצמצם את האתר ואת הממשק שלו ככל האפשר.

 

גלישה מהנה

כל גלישה היא חוויה. ככל שחווית הגלישה מהנה יותר, כך הגולש יישאר יותר זמן באתר, וזה חלק ממה שאנחנו רוצים שיקרה. אם נכנסים לאתר וחוזים בעיצוב יוצא דופן, הכל בוהק, צבעוני וזורם – סביר להניח שנרצה להמשיך לגלוש. יהיה לנו יותר נעים, נחמד ומעניין. זה נכון גם כאשר הדפים נטענים מהר וללא תקלות. לא רק שחווייתיות משפרת את הסיכויים שהגולש ירכוש ומשפרת את התדמית של האתר, היא משפרת את הסיכויים שהוא ישוב אליו שוב. לא מכח האינרציה, אלא מכח הרצון, ואין דבר העומד בפני הרצון.

 

הגיע הזמן לשלם

שלב התשלום באתר הוא גולת הכותרת, קודש הקודשים של החנות האינטרנטית. בפרט בשלב הזה, כדאי לדאוג שהכל יהיה מהיר, פשוט וקל. ייעול וקיצור שלב התשלום יעזור לנו להפחית את הסיכוי שבסופו של דבר, למרות שהתווספו מוצרים לעגלה, הם נשארו בתוכה והגולש עזב בלעדיהם. חשוב לוודא שהטעינה בשלב התשלום מהירה והגולש לא עובר יותר מדי שלבים עד שהוא ממש יכול לשלם.

 

אמינות וביטחון

לחנות חייבת להיות מדיניות ברורה של החזרת מוצרים, ועדיף שהיא תהיה יחסית פשוטה וידידותית. עצם האפשרות להחזיר את המוצר באריזתו המקורית עוזרת לאנשים רבים להחליט כן לרכוש. אם האתר לא כולל מדיניות נוחה או מדיניות כלל - ההמרות ירדו פלאים. מדיניות מצביעה על אמינות. מעבר לכך, חשוב להדגיש שהאתר מאובטח ושפרטי האשראי של הגולש בטוחים לחלוטין. אם אין הבטחה לאבטחה, יהיה לאתר קשה מאוד למכור.

 

אסתטיקה

התמונות והצילומים באתר צריכים להיות יפים, מעוצבים וברזולוציה גבוהה, ובפרט תמונות המוצרים. השימוש בצבעים חייב להיות נכון, מדויק ונעים, וכך גם הפונטים שנבחר. כל הקשור לעיצוב האתר הוא בעל חשיבות מכרעת. עיצוב איכותי משפר את החוויה, עוזר למתג את האתר ולשפר את התדמית שלו ושל העסק שהוא מייצג. הפן האסתטי חשוב מאוד כיום, וזה נכון מאוד גם לאתרים ולחנויות באינטרנט.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה