השכרת מחסן קטן – פתרון גדול למשפחה גדולה



כשאין הרבה מקום בדירה ואין כרגע אפשרות לעבור לבית מרווח יותר תמיד ישנה הבעיה המוכרת לכולנו: איפה שמים את כל הבגדים שאינם בשימוש יומיומי (לדוגמא בגדי חורף וחליפה לאירוע) היכן אפשר לאחסן את המוטות והסכך של הסוכה, ואיך כדאי לשמור את הצעצועים הספרים ועגלת התינוק בין ילד לילד וכל זה מבלי לעבור לדירה גדולה יותר ובסכום מאוד הגיוני והוגן.

 

קרדיט תמונה: unsplush

הפתרון: אחסון במחסנים להשכרה

כיום קיימת אפשרות קלה ונוחה להיעזר בשירותי חברת אחסנה המספקת מחסנים קטנים בכל גודל החל ממטר וחצי ועד 10 מטר רבוע לכל מה שדרוש אפסון לטווח ארוך וקבוע או אפילו אחסון זמני לזמן קצר במיוחד כדי לתת מענה לחוסר המקום ולעודף החפצים שלכם.

אנו בחברת אחסון כל מציעים לכם 3 סניפי אחסנה במרכז הארץ בתנאים מצוינים במחסן פרטי בגודל שאתם צריכים בשירות אדיב ובמחיר אטרקטיבי, אבל לפני שאתם מתקשרים אלינו רצינו לחלוק אתכם מידע מעניין ורלוונטי לקרא קצת על ענף האחסון ואם זה באמת מתאים לכם.

 

הנה כמה שאלות שתמיד שואלים אותנו ...

 

איפה יש מחסנים ?

כיום יש הרבה חברות אחסנה עם הרבה סניפים וקרוב לוודאי שתמיד תמצאו מחסן במרחק לא רב מהבית, למרות שככל הנראה לא תמצאו סניף בתל אביב רמת גן או בני ברק בשל יוקר הנדל"ן והמחירים הבלתי שפויים אבל תוכלו להסתפק בערי הלוויין כדוגמת מחסן בראשון לציון. יחד עם זאת צריך להסתייג ולא לקפוץ על כל מקום שמציע אחסנה, לעיתים יש מחסנים בתנאים לא נקיים ולא מוגנים ולכן יגרם נזק לתכולה שביחידת האחסון אם זה עובש עכברים חום גבוה בקיץ או רטיבות בחורף ולכן יש לבדוק היטב איפה שמים את הדברים.

 

כמה זה עולה ?

או, הגענו לדבר שהכי מעניין בסופו של דבר, כדאי מאוד שהעלות תהיה סבירה במיוחד שמשכירים מחסן לטווח הארוך, ובכן שיטת התמחור בהשכרת מחסנים הוא לפי נפח המחסן שמזמינים. ישנם יחידות אחסון בגדלים שונים וכל אחד מזמין גודל שונה לפי כמות החפצים שהוא מביא.

הנפח נמדד במטרים מעוקבים, כל מטר מעוקב נקרא קוב, כל קוב בעצם מחושב כמטר מרובע על הרצפה כפול גובה של מטר. אם הגובה לדוגמא הוא 3 מטר אז כל מ"ר "על הרצפה יהיה שווה 3 קוב וכן הלאה.

שמשכירים מחסן משלמים פר קוב פר חודש. לכל חברת אחסון ישנו תעריף אחסון לפי קוב והמחירים נעים בין 25-45 ₪ לקוב (לכל חודש) מעבר לתנאים ולפרטים הקטנים בחוזה כמו התחייבות למשך זמן, קנסות יציאה וכל מיני תמרורי אזהרה למיניהם.

 

על שלושה דברים מחיר האחסנה עומד...

המחיר צריך להיות ברור ומובן וללא הפתעות מיותרות שמגיעים למחסן ביום ההובלה, לכן צריך לבדוק:

1 - האם המחיר כולל מע"מ....

2 - האם המחיר משתנה (יורד) כאשרצריכיםהשכרת יחידת אחסון לטווח ארוך - והאם ההנחה קבועה או חד פעמית?

3- האם שלוקחים מחסן להשכרה בגודל קטן המחיר לקוב לא משתנה פתאום לתעריף גבוהה יותר (בדרך כלל אם תיקחו 2-3 קוב זה לא יהיה מחיר זהה (מחיר לקוב לחודש) למי שלוקח מחסן בנפח 20-30 קוב...

 

ומה עם הובלה ?

גם פה יש שלושה אפשרויות , או להזמין כל חברת הובלה שאתם רוצים או להיעזר במוביל שלנו או להביא את הדברים בעצמכם, אנו ערוכים לכל אפשרות ונשמח לעזור לכם בכל עצה ובכל עניין שיעזור לכם לגבש דעה ולהחליט מה הכי טוב עבורכם. יש הרבה אינפורמציה מתי כדאי להזמין הובלה מה כדאי לבקש ואיך להתארגן בהתאם כל המידע על אחסנה והובלה אל תהססו ותשאלו אותנו.

 

אפשר לבוא ללא הגבלה ?

 

כן בוודאי, זה כל הרעיון! אתם מקבלים מחסן להשכרה שהוא פרטי משלכם, תוכלו לבוא בכל עת (בשעות הפעילות והפתיחה) להוסיף משהו להוציא משהו אם זה לאירוע או ליום יום וגם אם זה לקראת החגים כמו כלי פסח וכו'

 

רק יש לקחת בחשבון רוב חברות ההובלה עובדים בימים ובשעות מסוימות אי אפשר להגיע למשל בשעות הערב המאוחרות וכדומה מפני שהמחסן האישי שלכם נמצא בתוך קומפלקס עם עוד מחסנים אישיים ולכן יש לוודא מה מסגרת העבודה של חברת האחסנה הרצויה

 

רגע, זה בטוח?

כל לקוח שוכר יחידת אחסון אישית משלו זה אומר שהגישה לדברים שלו תהיה אך ורק לו (או למשפחתו) לכן אנו מבקשים מכל לקוח לשים על דלת המחסן מנעול משלו עם מפתח שנמצא באמתחתו ולא תהיה גישה לאף אחד אחר, בפרטיות מלאה ובלי לחשוש שמישהו ייגע בחפצים שלכם.

 

מה אפשר לשים במחסן להשכרה?

תכולת דירות, חפצים אישיים, מוצרי חשמל ורהיטים, ספרים ציוד וביגוד, אין להביא דברי מזון או חומרים מתלקחים שיכולים לגרום נזק במישרין או עקיפין, המחסנים שלנו מצוידים במיגון מקסימלי עם אזעקה, ביטוח, ספינקלרים וחיישנים להבטחת ההגנה המרבית.

 

ואם אני רוצה לצאת ?

אין בעיה, אצלנו בחברת אחסון כל, אין התחייבות בזמן, תוכלו להשכיר מתי שתרצו ולהפסיק מתי שתרצו, אין שום הגבלה על זמן קצר או ארוך ולא צריך לשלם שנה מראש, כל חודש בחודשו משלמים עבור חודש אחסנה נוסף כל זמן שתצטרכו, אין קנסות יציאה ובנוסף בחודש היציאה משלמים רק באופן יחסי על משך זמן האחסון (על בסיס שבועי במקום חודש מלא אם יצאתם באמצע החודש :-)

 

איך לסדר את המחסן?

סידור המחסן היא מלאכה בפני עצמה ויש לעשות זאת בצורה חכמה, לארגן כל דבר בקרטונים וקופסאות קטנות וחזקות ולסדר אחד על השני כדי לחסוך במקום (ובכך לחסוך בעלויות השכרת מחסן גדול). כמובן שדברים כבדים נסדר בבסיס ועליהם לפי המשקל היחסי של כל דבר כלפי מעלה, את הדברים השבירים נארוז ונעטוף ונניח בשיא הזהירות והעדינות יש לנו הרבה עצות טובות והדרכה, היכנסו לאתר האינטרנט שלו לאחד ממדריכי האריזה ותקבלו את כל במידע בצורה סדורה וברורה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה