מדריך רכישת תנור אפייה לבית



התנור שלכם כבר אינו "אופה לכם מחמאות" כפי שהיה כשהוא היה חדש? אתם צריכים לעמוד לידו ולשמור עליו משך כל זמן האפייה? לסובב את התבנית, להפוך את המאפים ו'לעזור' לו בביצוע מלאכת האפייה? כנראה שהגיע הזמן לקנות תנור חדש. כאן אתם נכנסים לדילמה חדשה.

 

איזה תנור הכי יתאים לכם...

שוק התנורים הוא שוק מבלבל למדי. ישנם תנורים משולבים עם כיריים ויש את התנורים הבנויים – בילד אין. יש תנורים עם טורבו או בלי, תנור עם אפשרות ניקוי פירוליטי ועוד שלל מושגים שלא תמיד אתם מבינים את פשרם.

אנחנו כאן על מנת לעשות לכם מעט סדר בדברים ולסייע לכם לבחור את התנור הכי מתאים עבורכם.

תנור משולב כיריים או תנור בילד אין?

אז ראשית עליכם להחליט על איזה תנור אתם הולכים. האם תנור משולב כיריים או תנור בילד אין.

תנורי בילד אין אלו תנורים פופולאריים מאוד בשנים האחרונות. הם מעניקים למטבח מראה נקי ואופנתי, כאשר התנור נראה חלק אינטגרלי מתוך הארונות. מלבד זאת מדובר בתנורים שהם נוחים מאוד לשימוש היות והם לא מונחים על גבי הקרקע כמו התנורים הרגילים ועל כן ניתן להכניס ולהוציא מהם את התבניות מבלי להתכופף. הדבר מסייע גם לביצוע ניקוי קל ונוח של התנור מבלי הצורך לכרוע ולהשתחוות בפני התנור...

מצד שני רבים מעדיפים את התנור המשולב כי הם רוצים ליהנות מתחנת עבודה מושלמת. עבורם ישנן מבחר גדול של תנורים משולבים אשר חלקם מציעים אפילו שני תאים.

 הולכים על טורבו

בכל התנורים אמורים להיות שני גופי חימום. גוף החימום העליון וגוף החימום התחתון. תנור הטורבו הוא תנור עם מאוורר אחורי אשר אחראי על פיזור אחיד של החום בחלל התנור. ישנם תנורי טורבו אשר כוללים גם גוף חימום מאחורי המאוורר כך שתוצאות הבישול תהיינה טובות עוד יותר כאשר מדובר בכמויות מזון גדולות.

תנור לשומרי כשרות

עבור שומרי כשרות מומלץ מאוד לבחור בתנור שהוא בעל שני תאים אשר גוף כשרות מעיד כי מדובר בתאים עם הפרדה מלאה. אם מעוניינים להשתמש בתנור בשבת יש לוודא כי יש מצב של ביטול תרמוסטט כך שהתנור לא יידלק או ייכבה כאשר יפתחו אותו או יסגרו.

תנור שמנקה את עצמו

ישנם תנורים עם תכונות נספות כמו תנור עם ניקוי פירוליטי או קטליטי. ניקוי קטליטי זוהי תכונה של התנור השורף את השומנים מבלי שהם יידבקו אל דפנות התנור. ניקוי פירוליטי זוהי תכנית ניקוי יסודית אשר בה מפעילים את התנור והוא פשוט מנקה את עצמו. התנור פועל בחום של 500 מעלות ושורף את כל השומן והלכלוך שהצטבר והופך אותו לאפר. כל מה שנותר אחר כך זה פשוט לנגב את התנור והוא נקי ונוצץ כמו חדש.

למגוון המוצרים המלא היכנסו: https://www.electroclick.co.il/category/תנורי-אפייה

 

 

           


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה