קידום אתרים אורגני



אתרי האינטרנט הם נושא מאתגר מאוד שאנשי מקצוע רבים עוסקים בו סביב השעון. למעשה רשת האינטרנט הביאה אתה שלל מקצועות שונים שקשורים לביצוע משימות רבות. קידום אתרים אורגני נובע מתוך צורך שנוצר אצל בעלי האתרים להצליח בתחרות אשר מתקיימת כל העת בין יצרנים, חברות וספקי שירות. כל אחד בוודאי היה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש אך הדרך לשם היא לא פשוטה וקיימות טכנולוגיות שונות אשר ניתן לנקוט בהן.

 

SEO היא טכנולוגיית קידום אשר מבוססת על ביטויי מפתח ספציפיים שאותם מטמיעים במאמרים איכותיים אשר עולים לרשת. קידום אתרים אורגני לוקח בחשבון שרב האנשים ישתמשו בצורת ביטוי דומה, ולאחר ביצוע מחקר מעמיק ניתן לגלות בדיוק באילו ביטויים להשתמש.

מילות מפתח

גם מי שלא מכיר את עולם הSEO בוודאי שמע כבר כמה פעמים בחיים את הביטוי מילות מפתח. אך למען מי שלא מכיר, מילת מפתח היא ביטוי שאתם מעוניינים שהאתר שלכם יתחרה עליו בדף התוצאות של מנוע החיפוש גוגל. זו יכולה להיות מילה אחת או שילוב של מספר מילים. קידום אתרים אורגני עושה שימוש ניכר במציאת מילות מפתח מתאימות שאתר שהוא מעוניין לקדם. אם אתם מחליטים להתחרות על מילה אחת מומלץ להיזהר שכן זה עלול לפגוע בצורה משמעותית בעבודה שלכם. מילות מפתח בודדות הן תחרותיות מאוד וקשה לדרג אותן בתוצאה גבוהה בגוגל.

סוגים של מילות מפתח

ישנן כמה סוגים של מילות מפתח:

  • ביטוי זנב ארוך  - מדובר על ביטוי בעל 3 מילים או יותר.
  • ביטוי זנב קצר היא מילת מפתח אחת בודדה או שתיים בלבד.
  • ביטוי ניווט נועד לנווט למותג מסוים. לדוגמא יוטיוב או ג'ימייל.
  • ביטוי מידע – מתחיל במילת שאלה.
  • ביטוי שמניע לפעולה – מוכנס על ידי הלקוח אם הוא מעונין לעשות פעולה שיווקית כל שהיא. דוגמא: הזמן פיצה כעת.

איך לעבוד עם מילות מפתח

מומלץ להשתמש בשילוב של מילות מפתח, שיטה זו יכולה להועיל מאוד לתחרות על התוצאות הראשונות. קידום אתרים אורגני מלווה גם בהפעלה של היצירתיות שלכם. נסו להיכנס לראש של הלקוח ולהבין מה הוא היה מחפש ואיך הוא היה נוהג.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה