4 סוגי מתנות לילדים שהם יזכרו לאורך השנים



כולנו רוצים להעניק לילדים שלנו מתנות שגם ישמשו אותם עכשיו וגם יעניקו להם מזכרת בלתי נשכחת.

 לכן, יצאנו לחנויות ובדקנו אילו מתנות יאפשרו להם ליהנות משעות של משחק ולהתרפק בעוד מספר שנים על התקופה הכי קסומה בחיים שלהם. הנה 4 סוגי מתנות שהילדים שלכם יזכרו לאורך שנים. ולא רק הם.

פאזלים אישיים

פאזלים לילדים עם שם הילד הפכו לטרנד הכי חם בארצות הברית ומגיעים אלינו בשלל של עיצובים ודגמים מיוחדים. היתרון ברכישה של מתנה כזו היא שהיא גם מספקת ערך חינוכי וגם מאפשרת להם ליהנות ממזכרת לכל גיל. הפאזלים מתאימים למגוון של שלבים התפתחותיים ורמות קושי והם מספקים שעות של הנאה לקטנים ( ולגדולים) כאחד.

חשוב לזכור: כמו כל פאזל רגיל, גם לפאזלים לילדים עם שם הילד יש ערכים חשובים. רכישה שכזו מאפשרת לעבוד על המוטוריקה הגסה, הקואורדינציה והדמיון של כל ילד.

 

ספרים עם שם הילד

ספרים עם שם הילד הם פתרון נהדר לילדים בכיתות הנמוכות ודרך יצירתית להפוך את חווית הקריאה לאישית במיוחד. ניתן ליצור מגוון של סיפורים שבהם הילד שלכם נמצא במרכז וליהנות מאין ספור שעות של הנאה. בנוסף, ישנם מגוון של ספרים עם כריכה קשה והדפסה איכותית, אשר ישמרו נהדר לאורך השנים. כך שזוהי ללא ספק מזכרת שכל ילד ישמח לקבל וכל מבוגר ישמח להתפרק עליו.

חשוב לזכור: הספרים אינם מיועדים לילדים קטנים אשר עדיין אינם יודעים לקרוא. למרות שניתן ליהנות מהם בשעת סיפור, עדיף לרכוש אותם לילדים בגילאי 6-8.

 

פלייסמנטים עם כל הדמויות האהובות על הילד

פלייסמנטים הם ללא ספק המוצרים הכי שימושיים בגילאים הצעירים. הם עוזרים לכם להעביר כל ארוחת צהריים עם מינימום של ניקיונות והופכים את חווית האכילה למהנה יותר עבור כל ילד. יחד עם זאת, היום כבר לא צריך להתפשר על הפלייסמנטים הישנים וניתן למצוא כאלו עם כל הדמויות המצוירות שהילד שלכם הכי אוהב. שווה גם לשקול להוסיף להם את השם האישי של הילד וליהנות מחפץ בלתי נשכח.

חשוב לזכור: הפלייסמנט האישי הוא לא רק פריט שאף ילד לא ישכח אלא גם חפץ מעבר לעולם הגדולים. הוא מאפשר לילדים שלכם לאכול לבד וללכלך פחות, כך שהוא סופר פונקציונלי.

 

מנורת לילה בהדפס אישי

אין ילד ששוכח איך נראתה מנורת הלילה שליוותה אותו לאורך כל הילדות. בטח כשהמנורה גם מעוצבת באופן אישי וכוללת את כל החיות וסיפורי האגדות שהילד שלכם מעריץ. כיום ניתן למצוא גם שורה של מנורות עם שם הילד ולשלב את התאריך שבו הוא נולד - בכדי להפוך אותן למקסימות אפילו יותר ממה שהן.

חשוב לזכור: חשוב לרכוש מנורת לילד עם תאורת לד איכותית. היא מאפשרת לכם ליהנות ממזכרת מדהימה בלי להחליף כל פעם נורה.

 

למתנות נוספות היכנסו לאתר: https://www.nickname.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה