תמיד חלמתם על קמין בבית? כיום זה אפשרי



קמין הוא חלום ישן של הרבה ישראלים שרק מחכים ליום שיהיה להם בית פרטי בכדי להגשים אותו.

מה שרבים אינם יודעים הוא שקמיני הגז החדשים אינם מצריכים כל שינויים במבנה הארכיטקטוני או ארובה נפרדת – כך שהם מתאימים לכל דירה, בכל בניין.  הנה כל מה שתמיד רציתם לדעת על אחד האקססוריז שמזמן הפכו לסמל סטטוס.

אידיאלים לכל דירה ובניין מגורים

המעבר מקימיני העץ המסורתיים אל קמיני הגז החדשים, יצר שינוי של ממש באפשרויות אשר עומדות בפניכם. כיום, ניתן להתקין קמין גז ללא ארובה וליהנות מהעיצוב המושלם, בלי להתחיל להיכנס להוצאות מיותרות או לשיפוצים במבנה הבסיסי של הבית. כך, שניתן להשתמש בתשתיות הקיימות בכל מבנה ולהוסיף לכל בית קמין גז שפשוט נראה נפלא.

ניתנים להתקנה בבתים קטנים וגדולים כאחד

כולנו מכירים את קמיני הענק של המאות הקודמות עם פתחי האוורור שהיו דורשים חדר בפני עצמו. מה שמרבית האנשים שוכחים הוא שהטכנולוגיה התקדמה מאז בכל התחומים וכיום ניתן להשיג קמין גז ללא ארובה, שאינו גדול יותר מהטלוויזיה הדקה שלכם. עם מגוון של דגמים ( כולל קמינים פינתיים לחדרים קטנים), כיום אפשר להציב קמין בכל חדר.

מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים

קמיני הגז של השנים האחרונות מצוידים במגוון של מנגנוני הגנה אשר שומרים מפני מגוון של סכנות שריפה. הקמינים מגיעים עם מעטפת זכוכית ייחודית אשר מונעת מילדים קטנים להתקרב למוקד החום, מאפשרים בקרה מלאה על הטמפרטורה בכל רגע  ומצוידים במערכת הפעלה ידידותית במיוחד. כך, שכבר לא צריך לחשוש מפני דליקה או התעסקות מיותרת עם ההדלקה והכיבוי.

עוזרים לכם לחסוך בהוצאות הקבועות ואקולוגים לחלוטין

אין כמעט ישראלי שלא מתלונן על הוצאות החימום של הבית בחודשי החורף, ובצדק. התשלומים הגבוהים לחברת החשמל מהווים את אחת ההוצאות הגדולות ביותר שיש וגם קמיני העץ עשויים להיות תחליף יקר. אולם כאשר אתם בוחרים בקמין גז, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מתנתקים סופית מחברת החשמל ( לפחות בכל הנוגע לחימום הבית ) ובוחרים באופציה הכי אקולוגית שיש.

לסיכום, הקמינים של השנים האחרונות מאפשרים לכל אחד להוסיף טוויסט של חו"ל בבית שלו וליהנות מפיזור חום מושלם בכל רחבי הדירה. העיצוב המרשים של הקמינים והעובדה שהם מתאימים לחדרים גדולים וקטנים כאחד, הופכים אותם מחלום ישן למציאות של ממש עבור כל מי שרוצה להגשים אותו.

 

 

 

.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה