מחפשים דרך חדשה לשווק את העסק? הכירו את הרולאפ



אף פעם אי אפשר לדעת מהיכן ואיך יגיע אליכם הלקוח הבא. י

כול להיות שהוא יצא למסע חיפושים בגוגל וינחת באתר שלכם דרך ביטוי מפתח רלבנטי ויכול להיות שהוא פוסע ברחוב, רואה מרחוק את השלט אודות מבצע נחשק במיוחד ונכנס לבדוק מה יש לכם להציע עבורו. פתחו את העסק שלכם לכל האופציות הקיימות והשקיעו בדרכי שיווק און ליין ואוף ליין.

אם אתם מחפשים אמצעי קידום ויזואלי, אפקטיבי ונייד תמצאו את מבוקשכם בדמות רולאפ – באנר עומד. בעידן של חנויות פופ אפ, היה זה רק עניין של זמן עד שגם בתי עסק קבועים יגלו את השלט שעובד בשיטת פופ אפ בעצמו. הכוונה היא לכרזה פרסומית שניתן לגלגל, לשלוף ולהעמיד בעת הצורך וללא מאמץ.

אילו יתרונות יש לרול אפ, על מה לשים דגש בתהליך העיצוב וההדפסה ולמי פונים על מנת לייצר רול אפ מנצח?

לשלוף ולשווק בכל מקום
שילוט קבוע דורש מכם להתגבש על קונספט, להשקיע כסף רב בעלויות ייצור וגם בהתקנה בעוד רול אפ מאפשר לכם לשנות את המסר השיווקי בקלות יחסית וגם חוסך עלויות התקנה. הכרזה בעלת משקל קל ולכן, נוחה לאחסון ומתאימה לשימוש חוזר, ניתן לשאת אותה עמכם לכנסים, ירידים ולשטח והכל בעלות נמוכה יחסית. מומלץ לייצר מספר רול אפים וכך לגוון בין המסרים, לפי המקום או קהל היעד.
הרול אפ לא דורש התקנה – כל שצריך זה למשוך את הכרזה מהבסיס, שמעניק לכרזה את היציבות המבוקשת ולגלגל חזרה לסגירה. הבסיס מעניק לכרזה את שיווי המשקל והעמידות הנדרשת. הרולאפים מיוצרים מנייר סינטטי, בעלי גימור מאט להפחתת השתקפות אור השמש ומחזיקים מעמד לאורך זמן.

הלוקיישן קובע
הניידות של הרולאפ מאפשרת לכם להציב אותו גם מחוץ לחנות וכך למשוך עוברי אורח או בחלון הראווה. יש גם רולאפים מיניאטוריים המיועדים להצבה על השולחן, למקרה שלקוח ניגש לדלפק ואתם רוצים לחשוף בפניו מסרים שיווקיים נוספים.
הפרסום הנייד לא תופס שטח רצפה רב, כך שמתאים גם להצבה במקומות קטנים, במעבר בין חנויות במרכז המסחרי או ברחוב צפוף, ליד יריד באירוע באוויר הפתוח, בחזית של ביתן בתערוכה. הזדמנות ליצור מודעות למותג, למוצר או לשירות בדרך ידידותית במיוחד.

המסר שעושה הבדל
חשוב להחליט מראש על העיצוב של הרולאפ. כיום אפשר לעצב כרזות בהתאמה אישית דרך אתרים של בתי דפוס המאפשרים העלאה של כל עיצוב. ניתן לעצב את הכרזה באתר עצמו תוך שימוש בתבניות שונות המכילות אלמנטים מתחלפים, רקעים שונים ואפשרות שליטה בטקסט. אפשרות אחרת היא לתת למעצב הגרפי שיושב בבית הדפוס עצמו לעצב את הכרזה לפי הצרכים שלכם. בכל מקרה, חשוב שהכרזה תקלע למסר שתרצו להעביר, תישא את הגוונים המזוהים עם המותג, הלוגו ושהפריסה של הטקסט יחד עם הציורים או התמונות והצבעים יעבדו ביחד בצורה הרמונית. כמו כן, הקפידו שהם יהיו ברורים לקריאה ומודגשים כך שגם מרחוק יוכלו לאתר את הכרזה או להבין את המסר. נסו לגבש בטקסט קצר יחסית את המסר, לרוב הטקסט ייראה טוב יותר לעין המתבוננת על רקע מנוגד (כלומר, טקסט בהיר על רקע כהה או להפך). שימו לב שאפשר להדפיס שלטי פופ אפ בגדלים שונים לפי הצורך. כמובן שהעלות עולה ככל שהשלט גדול יותר.

רולאפים מהווים פלטפורמה זולה ונגישה לכל בית עסק שרוצה להעביר מסר מודפס בדרך אטרקטיבית, במיוחד אם מדובר בעסק מתנייד או באירוע שטח. פתרון גמיש ועמיד עבורכם לשווק את העסק בכל מקום ובכל עת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה