האם טיפולי שיניים בהרדמה מלאה זה בחירה הנכונה עבורכם?



אם יש סוג של כאב שאף אחד מאיתנו לא יכול לסבול, חוץ מכאבי לידה, אלה הם כאבי שיניים.

בעוד שכאבי לידה מובילים למשהו טוב ומרגש, כלומר להולדת התינוק, הרי שכאבי שיניים נראים לנו חסרי סיבה. למעשה אפילו הביקור אצל רופא השיניים גורם לרבים מאיתנו לסלוד מהעניין ולדחות את הפגישה עם הרופא, אך חשוב להבין שזה בדיוק מה שגורם לא פעם להחמרת המצב. מה שבטוח זה שאם אתם בעצמכם כבר ביקרתם לא מזמן אצל הרופא שלכם והבנתם שאתם צריכים לעבור טיפול רציני, אתם מתלבטים איך לעשות אותו. כמובן שלא תמיד טיפולי שיניים שונים בהרדמה מלאה זו הבחירה הנכונה, כי זה מאוד תלוי בסגנון הטיפול. האם מדובר על טיפולי שיניים בהרדמה מלאה שאחרת יימשכו הרבה יותר מיד זמן או יכאבו לכם מאוד? האם אתם רגישים במיוחד לכאב? יש לקחת בחשבון לא מעט נתונים כאלה מנסים להגיע להחלטה בנושא הזה ובעיקר, כדאי להתייעץ עם רופא השניים שלכם.

איפה עושים היום טיפולי שיניים בהרדמה מלאה?

אם חשבתם לרגע שכל רופא שיניים יעשה לכם טיפולים שונים לשיניים בהרדמה מלאה, כדאי שתדעו שאתם טועים. לא כל הרופאים מוסמכים לכך, לא כולם מנוסים בכך ולא לכולם יש את הציוד הרפואי הנדרש. לכן, אם אתם חושבים על טיפולי שיניים בהרדמה מלאה כאופציה טובה, כדאי שתבדקו לאיזה רופא אתם פונים והאם הוא באמת נותן שירות כזה. באופן כללי, כאשר אתם מחפשים לכם רופא שיניים טוב, כדאי שתבררו:

  • ·       האם הוא וותיק במקצוע?
  • ·       מי ממליץ עליו?
  • ·       האם הוא יעשה לכם את כל הטיפולים תחת קורת גג אחת?
  • ·       האם הקליניקה שלו מתקדמת ומצוידת היטב?

המטרה היא כמובן להבטיח שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר, בין אם אתם צריכים לעבור השתלת שיניים ובין אם דרושים לכם טיפולים אחרים. לשם כך עדיף לעשות מספר בירורים מראש, כי מה פתאום שתיקחו סיכונים מיותרים ושתבחרו בשרירותיות את הרופא שלכם?

כמה עולים טיפולי השיניים שלהם אתם זקוקים?

מעבר לשאלה האם אתם רוצים לעשות טיפולי שיניים מקצועיים בהרדמה מלאה או בהרדמה מקומית, כדאי גם לברר האם המחיר דורש מכם הרופא הגיוני. אם בעבר אדם שרצה לעשות השוואת מחירים בין כמה רופאי שיניים שהציעו טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הרגיש לא בנוח, הרי שהיום זה לא המצב. היום רופאי השיניים מבינים היטב שגם המטופלים שלהם עושים תחילה סקר שוק, כי למה לא בעצם? נגמרו הימים שבהם היינו חייבים לשלם הון עתק לרופאי השיניים כי היום המצב שונה. היום השוק הרבה יותר פתוח והתחרות גדולה, אז למה שלא תרוויחו מזה גם אתם? השוו מחירים ובחרו רופא הגון שלא ידרוש מכם מחיר מופקע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה