הסרת שיער בראשון לציון - שיטת YMAX לפנים חלקות



את ממהרת לריאיון עבודה, משקיעה עוד דקה באיפור, ולפתע מגלה שיערה סוררת על הסנטר, למרות שרק לפני יומיים ביקרת אצל הקוסמטיקאית שלך. אחרי שתלשת אותה גילית עוד אחת, וכל ההשקעה והמאמץ לחזק את הביטחון העצמי ירד לטימיון.

למי יש כוח לצאת להרשים כשכל יום נוספת עוד שיערה סוררת על הפנים? אין כל ספק, הופעה של שיעור יתר בנשים יכולה להיות מציקה ומביכה עד מאוד. נשים רבות סובלות משיעור יתר ולאחר ההלם הראשוני הן מבינות שעליהן למצוא מענה רפואי וקוסמטי לבעיה, כי אחרת הן יאלצו להיות מחוברות לנצח לפינצטה שלהן.

שיעור יתר יכול להתבטא בהופעת שיער מיותר בשפם, בסנטר, לחיים, אוזניים, חזה, וגב. ויש לציין כי אופי השיעור עתיד להשתנות מאישה לאישה – החל בשיער דליל על הסנטר, ועד לשיער מרובה דמוי זקן של ממש.

לעיתים קרובות, שיעור יתר נוצר כתוצאה מהפרעות באיזון ההורמונאלי, לאחר היריון או במהלכו, ולעיתים תחת השפעה מרובה מהרגיל של הורמוני המין הגבריים (המכונים אנדרוגנים), כדוגמת טסטוסטרון. הנתונים היבשים מצביעים על כך ש־20%‬ מכלל הנשים בעולם המערבי לוקות בשיעור יתר בעור הפנים והטיפולים בבעיה המביכה שונים ומשונים.

שיטת YMAX - כי גם לך מגיע פנים חלקות

הטיפולים בבעיית שיעור היתר מגוונים מאוד וכוללים בתוכם תלישה בגילוח, שעווה, משחות שונות, גלולות למניעת הריון שמכילות כמויות גבוהות של חוסמי ההורמון הגברי ותרופות שנועדו במקור לאיזון יתר לחץ דם. הטיפולים לצמיתות כוללים אפילציה, מירוק אור (אינפרא אדום) ולייזר.

אחת השיטות החדשות בתחום שמצליחה להביא לתוצאות טובות יותר מלייזר היא שיטת YMAX. בעוד שהלייזר חודר לעומק שכבות העור, ולכן עלול לעודד במהלך הטיפול צמיחת זקיקים רדומים,  שיטת YMAX נחשבת טובה יותר כי היא אינה מגבירה את הצמיחה.

טיפול הסרת שיער באמצעות לייזר ניתן לעשות רק בעזרת גילוח מקדים של האזור, דבר שמרתיע נשים רבות במיוחד כשמדובר בעור הפנים, ואילו שימוש בשיטת YMAX לא כרוך כלל בגילוח או חלילה בכל שיטת מריטה אחרת.

שיטת YMAX מבוססת על שימוש בטכנולוגיות אור ומיועדת להסרת שיער הפנים ומתבצעת למעלה משנתיים במרכזי האסתטיקה של יפה מקסימוב כאשר ניתן לראות תוצאות יפות כבר בטיפולים הראשונים במיוחד אצל לקוחות המגיעות עם שיער כהה באזור הפנים.

ידוע לכל כי הסרת שיער באמצעות לייזר אפשר לבצע במרווחים של חודשיים לפחות בין טיפול לטיפול, ובתקופה הזאת חלק מהשערות גדלות והמטופלת נאלצת להסתובב כך או שהיא נשברת וחוזרת למרוט או לגלח, מה שפוגע עוד יותר בתוצאות הטיפול ואף להחרפת השיעור.

לעומת זאת כשמבצעים טיפולים בשיטת YMAX המטופלת נשארת חלקה, וזמן הטיפול מותאם לצרכים שלה, כך אין צורך לגלח או להסיר את השיער באמצעות גורמים אחרים.

לסיום חשוב לציין כי אין כל צורך להשתמש במאלחשים במהלך הטיפול, ואפשר ליהנות מפנים חלקות ללא כאב.


נכתב בשיתוף מרכז אסטתיקה יפה מקסימוב בראשל"צ http://www.yafa-maximov.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה