מנפצים שני מיתוסים על יישור שיניים למבוגרים



השנים האחרונות לימדו אותנו, כי בכל הנוגע ליישור שיניים למבוגרים, המונח "מאוחר מידי" איננו קיים בלקסיקון, וגם אם איתרע מזלך, ולהוריך לא היה הסכום הנדרש על מנת ליישר את שיניך ולהפכן לייצוגיות ביותר, אין זאת אומרת כי נגזר עליך לבלות גם את שנות בגרותך בשיניים שאינן ישרות

 יחד עם זאת, השימוש בגישות יישור שיניים שונות למבוגרים הצמיח איתו מספר מיתוסים, אותם יצאנו הפעם לנפץ באמצעות ד"ר אלון זיידמן העוסק ביישור שיניים למבוגרים בשיטות מתקדמות.

 

המיתוס הראשון שביקשנו לנפץ, הוא חוסר הנוחות.

כיום, בעידן הסלפי והמודעות העצמית הממוקדת במראה החיצוני ובתחושותיו של הפרט, מדוע שאנשים מבוגרים ישתמשו במכשירים ליישור שיניים, שבבירור אינם נראים כדבר הנוח ביותר בעולם?

ד"ר זיידמן מסביר:

"כיום, בניגוד לימים עברו, שיטות יישור השיניים התפתחו מאד, במיוחד בכל הנוגע למבוגרים. אדם בוגר המבקש ליישר את שיניו ולזכות בחיוך המושלם, כבר איננו נאלץ לשאת בפיו את אותם ריבועי מתכת קטנים ומכוערים המודבקים על חזיתות שיניו, או, למבוגרים ביותר שבינינו את אותו מתקן מסורבל המותח חוט מתכת על פני השיניים ומצמיד מתקן פלסטיק המשבש את הדיבור לחיכו של המרכיב אותו. השיטות המודרניות ליישור שיניים אצל מבוגרים כרוכות במינימום אי הנוחות, הן בלתי נראות ,ולמעט תקופת הסתגלות קצרצרה המשתנה בין אדם אחד לחברו, היישור כמעט ואינן משפיע על אורח חייו התקין והשוטף של המטופל."

 

ומה בנוגע למחירו של טיפול? הוא נחשב ליקר יותר מטיפול רגיל, לא כן?

כאן, ד"ר זיידמן דווקא נוטה להסכים עם המיתוס ומרחיב "נכון, מדובר בטיפול יקר יותר מהטיפול המסורתי, אולם לפחות בשיטה בה אני נוקט, שיטת אינקוגניטו, לפערי המחיר ישנה הצדקה הגיונית. שיטה זו נחשבת למתקדמת ביותר בעולם ודורשת התמקצעות ולימודי מסטר ביישור שיניים פנימי, מאחר והיא כוללת תהליך משוכלל של סריקה ממוחשבת של פני השיניים העברת הנתונים למעבדה המתמחה בכך בגרמניה, ומכשיר ליישור שיניים העשוי משגשוגת של מתכות אצילות שהמרכיב העיקרי בו הוא הזהב (ולכן צבעו זהבהב), דבר המעניק לכל מטופל את הפתרון הייחודי המותאם לו."

 

בשורה התחתונה, אין ספק.

גם אם הגעתם לגיל בוגר, ואתם חשים שפספסתם את המומנטום ליישר את שיניכם בנעוריכם, ו"גשר" מסורבל ולא נוח הוא הדבר האחרון שמתחשק לכם להרכיב על שיניכם בישיבות ההנהלה, שיטות יישור השיניים העכשוויות למבוגרים פותחות בפניכם את האופציה להגשים את החלום ולזכות בשיניים ישרות ובחיוך המושלם המגיע לכם. המחיר משני לגמרי מול הקלות והנוחות שיישור שיניים בדרך זה מציע לכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה