איך בוחרים ציוד משרדי מתאים לעסק?



אם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים ציוד משרדי מתאים לעסק מיד תקבלו תשובה. אנחנו החלטנו להרים את הכפפה ולספק לכם טיפים שיהפכו את הבחירה להרבה יותר קלה, כך שכל שעליכם לעשות הוא פשוט להמשיך לקרוא. אנחנו בטוחים שתגידו לנו תודה ותהיו מופתעים כי בהחלט יש הפתעות. ורמז להמשך – בחירת ציוד משרדי היא ממש לא מה שהייתה פעם לפי עידן האינטרנט...

 

טיפ ראשון – אל תבדקו באזור מגוריכם

אמנם בעבר היה נהוג לבדוק את הספקים בתחום הציוד המשרדי באזור מגוריכם, אבל כיום בעידן האינטרנט אין בכך צורך מסיבה אחת – כיום ניתן להינות מציוד משרדי איכותי בכל מקום בארץ ללא תלות במיקום החנות. עם זאת מומלץ לבחור במקום בעל נסיון ומקצועיות כדי להיות בטוחים מעל לכל ספק, למשל לרכוש ציוד משרדי בחנות כמו נט פרינט שבה תוכלו ליהנות מקנייה מאובטחת, מאחריות ולרכוש ציוד משרדי כמו מדפסות לעסקים ממיטב החברות,.

 

טיפ שני – אל תבקשו המלצות

אולי תופתעו לדעת אבל המלצות אף הן שייכות לעבר מסיבה אחת – כיום ניתן להחזיר את הטובין שרכשתם תוך 14 יום במידה והן סגורות ובאריזתן המקורית. אנחנו בטוחים שלא תעשו שימוש באפשרות הזאת מסיבה אחת – בחברות רבות (נט פרינט למשל) יעמדו לרשותכם אנשי מקצוע מנוסים בכל צרה שלא תהיה. ואגב, אם אתם רוכשים ציוד משרדי מחנות אינטרנטית מומלץ לוודא שיש בה גם שירות תיקונים.

 

טיפ שלישי – תתפתו להצעות

אמנם לרוב כשאתם רוכשים מדפסות לעסקים אתם לא זקוקים למוצרים אחרים, אבל אנחנו ממליצים דווקא לא לעמוד בפתוי ולרכוש כמה שיותר מסיבה אחת – כך תוכלו להינות ממשלוח חינם במידה ותעברו את סף מסוים, למשל 150 ש"ח לקנייה. אמנם יש חנויות רבות שמציעות מבצעים לוהטים שפשוט אסור לפספס, אבל עם כל הכבוד למבצעים כדאי לוודא שהקנייה מאובטחת כדי להימנע מבעיות עתידיות.

 

טיפ רביעי – אל תשאלו חברים

אמנם בעבר היה מקובל להתייעץ עם בעלי עסקים מקבילים לגבי הציוד המשרדי הנדרש, אבל כיום גם לזה יש פתרון בדמות אתרים שמתמחים בציוד משרדי. אתרים אלו מנוהלים "י אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המחשוב בכלל וההדפסה בכלל. יתרה מזאת – באתרים אלו תוכלו לרכוש את כל הדרוש לעסק שלכם לרבות פקסים ומדפסות לעסקים, מכונות צילום, סורקים, מגרסות, ציוד היקפי ואפילו חומרים מתכלים כמו טונרים וראשי דיו.

אנחנו בטוחים שלא תצטערו על הבחירה מסיבה אחת – כך תבטיחו שהציוד מותאם לכם ולא להיפך, למשל בתחום המדפסות לעסקים תוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם בין מדפסות לייזר (שחור לבן וצבעוניות), מדפסות שעווה, מדפסות סיכה, מדפסות הזרקת דיו, מדפסת מדבקות ומדפסות ניידות. אז למה אתם מחכים? בואו להצטייד בציוד משרדי מתאים לעסק שלכם שיבטיח את ההצלחה שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה