יוון נמצאת במרחק טיסה קצר מישראל והיא נחשבת לאחד מיעדי התיירות המבוקשים ביותר. במאמר הבא נציג בפניכם את האתרים המעניינים של המדינה ונגלה איך אפשר לגוון את האטרקציות

ישראלים שנוסעים ליוון לא זקוקים לאשרת כניסה ומזג האוויר בה מאוד דומה לישראל. במקביל, טיסות ישירות יוצאות מנמל התעופה בן גוריון ונוחתות באתונה על בסיס יומי ויש גם חבילות נופש של הכל כלול בהן אפשר לחסוך זמן וכסף. כל אלו הופכים את יוון ליעד תיירותי נחשק בקרב ישראלים ולמקום שמתאים לבילוי זוגי או משפחתי.

קצרה היריעה מלהכיל את כל רשימת האתרים המעניינים של יוון, אך אפשר בכל זאת להצביע על כמה מקומות שווים במיוחד. ראשית, האזור המרהיב ביותר לטיול הוא מחוז אפירוס שכולל את כפרי זגוריה ומחוז צומרקה. אלו המקומות שמתאימים למי שכבר בילה באתרי התיירות של אתונה ורודוס וכעת רוצה לשמור על ראש פתוח לחוויות חדשות.

לשם השוואה, האיים המומלצים ביוון הם פארוס, נאקסוס וסיפנוס. גם האיים במפרץ הסארוני ובהם אגיסטרי, אגינה והידרה נחשבים מאוד אטרקטיביים ואפשר למצוא בהם בתי מלון מפנקים לכל אורך השנה. מנגד, יש להביא בחשבון שעונת התיירות ביוון כוללת את החודשים יולי ואוגוסט ולכן הצפיפות רבה והמחירים בהתאם.

כל מה שלא ידעתם על אתונה

היות וטיסות מישראל נוחתות כאמור באתונה, זו הזדמנות מעולה לחשוף את הסודות של אחת הערים המפורסמות בהיסטוריה של העולם המערבי. אתונה היא הרבה יותר מהאקרופוליס ומי שמשקיע בה כמה ימים נהנה משילוב נדיר בין חופי ים מעולים, חיי לילה מפתיעים ופעילויות לילדים לרבות לונה פארק, גן חיות ופלנטריום.

היתרון של טיול באתונה בא לידי ביטוי ברשת מטרו יעילה שמיועדת גם למי שמגיע ליוון בלי הכנה מוקדמת. את רשת המטרו כדאי לנצל בשביל לעבור בין רובע הפלאקה למרכז הישן של אתונה ואסור לפספס את רחוב ארמו. אם עוד נשאר זמן וחשק, אפשר להקדיש חלק מהחופשה באתונה לביקור באגם ווליגמני הקרוב ולהזמין סיורים מודרכים בגליפאדה או ליקאביטוס.

איך אפשר לגוון את האטרקציות?

מדי פעם עולה החשק לגוון את האטרקציות השגרתיות של החופשה ביוון. בין אם ישנים במלון הכל כלול ורוצים להתרענן או מתכננים את החופשה באופן עצמאי, רצוי להכניס לרשימה טיולי ג'יפים. טיול ג'יפים ביוון מעניק הזדמנות מעולה לראות מקרוב את הנופים המדהימים של המדינה ולהתרשם מהתרבות. בנוסף, הטיול מתאים לגילאים שונים והוא בטיחותי מאוד.

עוד דרך לגוון את האטרקציות היא לברר על פעילויות ואירועים שנערכים ביוון בסמוך למועד הנחיתה. כאן המטרה היא לא להישאר רק באזורי התיירות של האיים והערים הגדולות, אלא לצאת לפריפריה ולהתמזג עם האוכלוסייה המקומית. כמובן שאת האירועים בוחרים לפי תחומי העניין האישיים ומומלץ גם להזמין כרטיסים מראש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה